۶ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۰۲

اخبار تیم فوتبال زیر 22 سال؛

تیم کره‌جنوبی وارد کیش شد/ نشست مسئولان ورزش جزیره با منصوریان

تیم کره‌جنوبی وارد کیش شد/ نشست مسئولان ورزش جزیره با منصوریان

تیم فوتبال زیر 22 سال کره‌جنوبی برای آماده‌سازی خود پیش از حضور در مسابقات قهرمانی زیر 22 سال آسیا و همچنین انجام دو دیدار تدارکاتی با تیم زیر 22 سال ایران وارد، جزیره کیش شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال زیر 22 سال کره‌جنوبی ساعت 23:35 پنجشنبه وارد جزیره کیش شد. کاروان  تیم فوتبال زیر 22 سال کره‌جنوبی با 31 نفر کادر و بازیکن به کیش آمده است و تا 16 دی‌ماه اردوی خود را در این جزیره ادامه خواهد داد و پس از آن ایران را به مقصد عمان ترک خواهد کرد.

این تیم که با تمام بازیکنان اصلی خود به ایران آمده است، دیدارهای تدارکاتی خود را با تیم فوتبال زیر 22 سال ایران در روز یکشنبه 8 دی‌ماه و جمعه 13 دی‌ماه برگزار می‌‌کند.

از سوی دیگر صبح امروز جمعه محمد خیاطیان معاونت مدیر کل سازمان کیش، حسین جلالی سرپرست ورزش کیش، قدرت ابراهیمی مشاور ورزش سازمان کیش و محمود پازوکی رئیس هیات فوتبال منطقه آزاد کیش با حضور در هتل محل اقامت تیم ملی نشستی با سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال ایران برگزار کردند.

طبق اعلام سایت فدراسیون فوتبال، محمد خیاطیان در این نشست گفت: به نمایندگی از مدیر عامل منطقه آزاد، مفتخریم میزبان تیم فوتبال فوتبال زیر 22 سال کشورمان هستیم و امیدوارم با توجه به امکاناتی که داریم، بهترین شرایط را در اختبار ملی پوشان قرار دهیم. منطقه آزاد کیش ظرفیت ورزشی بالایی دارد و در طول سال میزبان رده‌های مختلف تیم‌های ملی تمام رشته‌های ورزشی کشورمان هستیم.

جلالی هم در این نشست اظهار کرد: تمام تلاش‌مان را جهت میزبانی مناسب از شما و تیم مهمان خواهیم کرد تا زمینه‌ساز حضور قدرتمند تیم زیر 22 سال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا و میزبان شایسته‌ای برای تیم ملی زیر 22 سال کره‌جنوبی باشیم.

در ادامه منصوریان سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال ضمن تشکر از حضور مسئولان منطقه آزاد کیش در اردوی این تیم گفت: همکاری بسیار خوب شما و همچنین آماده‌سازی زمین چمن ورزشگاه موجب دلگرمی ما شده است تا طبق برنامه‌ریزی‌های‌مان پیش برویم و تمام تلاشمان این است، با حضور قدرتمند پرچم مقدس ایران را بار دیگر به اهتزاز در آوریم.

کد خبر 2202594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha