۸ دی ۱۳۹۲، ۹:۵۹

علیرضا منصوریان تاکید کرد:

کفاشیان تکلیف‌مان را مشخص کند/ حضور 5 بازیکن تیم 22 سال در برزیل!

کفاشیان تکلیف‌مان را مشخص کند/ حضور 5 بازیکن تیم 22 سال در برزیل!

سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال ایران از رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد از رئیس فدراسیون خواست هرچه سریعتر تصمیم نهایی خود را نسبت به نحوه حضور تیم فوتبال زیر 22 سال در مسابقات قهرمانی آسیا در عمان بگیرد تا مشخص شود این تیم با نفرات اصلی در آن مسابقات شرکت می‌کند یا بدون حضور بازیکنان لیگ برتری.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال ایران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر کره‌جنوبی ضمن بیان مطلب فوق گفت: از اینکه در کیش حضور داریم، بسیار خوشحالم چرا که امکانات و زمین چمن ورزشگاه المپیک این جزیره، در سال‌های بازی ما بسیار نامناسب بود اما در حال حاضر یکی از بهترین ورزشگاه‌های کشور است.

وی با بیان اینکه با سرمربی کره‌جنوبی هم اعلام کرد کیفیت چمن ورزشگاه المپیک بهتر از ورزشگاه پوسان و هم رده با ورزشگاه اولسان است، افزود: پس از برگزاری دیدارهای‌مان، افتتاح چمن این ورزشگاه و بازگشت به تهران، به کفاشیان پیشنهاد خواهم داد تا در صورت امکان، کی‌روش دیداری از امکانات این ورزشگاه انجام دهد تا اردوهای تیم ملی بزرگسالان هم در این جزیره برگزار شود زیرا هم استانداردهای AFC را دارد و هم وجهه خوبی ندارد که تنها به ورزشگاه آزادی تهران تکیه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال ایران در مورد دیدار با کره‌جنوبی هم اظهار کرد: نگاه ما به بازی با کره، همان نگاه به بازی نخست‌مان مقابل ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا خواهد بود و در واقع هدف اصلی ما شبیه‌سازی است تا نتیجه‌گرایی. دستور کار ما بر اساس بازی احساسی نخواهد بود زیرا مسابقات زیر 22 سال برای اولین باراست که به صورت قهرمانی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: نباید این مسئله را نادیده بگیریم که در گروه مرگ قرار گرفته‌ایم اما جدا از نتیجه، طی صحبتی که با کی‌روش داشتم مقرر شد تا در جام جهانی 2014 برزیل، حداقل 5 بازیکن از تیم فوتبال زیر 22 سال حضور داشته باشند زیرا بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی های 2018 و 2022 را همین ملی پوشان زیر 22 سال تشکیل می‌دهند.

منصوریان درپاسخ به سوالی درباره اینکه برخی باشگاه‌ها اعلام کرده‌اند بازیکن‌های‌شان را برای بازی‌های لیگ لازم دارند، افزود: به هر حال حق را به باشگاه‌ها می‌دهم اما من هم نمی‌توانم 20 ماه تلاش و کار مداوم را که نتیجه‌اش بازیکنان ستاره لیگ برتر شده است، را نادیده بگیرم.

وی در ادامه تاکید کرد: تمام بازیکنان تیم فوتبال زیر 22 سال برای باشگاه‌های‌شان مهم و تاثیرگذار هستند و نمی‌توانم تنها به چند نفر اجازه ترک اردو را بدهم، به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا پس از دیدار فردا مقابل کره‌جنوبی به تمام بازیکنان اجازه حضور در بازی‌های لیگ را بدهیم زیرا نمی‌خواهم در صعود یا نزول تیم‌ها در جدول لیگ تاثیرگذار باشیم.

سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال ایران همچنین گفت: از ریاست فدراسیون می‌خواهم هرچه سریعتر تصمیم نهایی خود را نسبت به نحوه حضور تیم فوتبال زیر 22 سال در مسابقات قهرمانی آسیا در عمان بگیرد تا مشخص شود که با تیم اصلی خود شرکت می‌کنیم یا بدون حضور بازیکنان لیگ برتری که در اینصورت شرایط بسیار سختی خواهیم داشت. کادر فنی تیم فوتبال در کیش می‌ماند و برای دیدار دوم مقابل کره‌جنوبی منتظر تصمیم‌گیری نهایی خواهیم ماند.

کد خبر 2204268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha