۹ دی ۱۳۹۲، ۱۹:۰۷

پس از نشست با کفاشیان و منصوریان:

تاج: بازی‌های 4 هفته آینده لیگ لغو نمی‌شود/ منصوریان با باشگاه‌ها تعامل کند

تاج: بازی‌های 4 هفته آینده لیگ لغو نمی‌شود/ منصوریان با باشگاه‌ها تعامل کند

رئیس سازمان لیگ اعلام کرد: اولویت اول فدراسیون فوتبال تیم ملی بزرگسالان است و اولویت دوم نیز اتمام لیگ بوده و به این ترتیب هیچیک از بازی‌های لیگ در چهار هفته آینده به تعویق نخواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ با کادر فنی تیم فوتبال زیر 22 سال ایران عصر امروز دوشنبه نشستی مشترک را برگزار کردند تا وضعیت آینده این تیم مشخص شود. در اين نشست که علی کفاشيان، مهدی محمدنبی، مهدی تاج و علیرضا منصوريان حضور داشتند، در خصوص ادامه روند آماده‌سازی تیم فوتبال زیر 22 سال بحث و بررسی شد.

مهدی تاج پس از جلسه مشترک با مسئولان فدراسیون و علیرضا منصوريان درخصوص تغییر برنامه‌های لیگ برای آماده‌سازی تیم فوتبال زیر 22 سال گفت: خوشبختانه امروز علی کفاشیان موضع فدراسیون را اعلام کرد و معتقدم نشست خوبی برگزار شد؛ اولویت اول ما تیم ملی بزرگسالان است و اولویت دوم نیز اتمام لیگ بوده و به این ترتیب هیچ یک از بازی‌ها در چهار هفته آینده به تعویق نخواهد افتاد.

وی افزود: بازی تیم‌های نفت تهران و ذوب‌اصفهان در موعد اعلام شده، برگزار می‌شود و سایر بازی‌ها نیز هیچ تغییری نخواهند داشت. فکر می‌کنم منصوریان می‌تواند با توافق و تعاملی که با باشگاه‌ها برقرار می‌کند، بازیکنانش را به نحوی مطلوبی مورد استفاده قرار دهد.

رئیس سازمان لیگ همچنین گفت: از سوی ديگر با توجه به نمايش خوب تيم ملی در بازی ديروز با کره‌جنوبی توان تيم ملی به خوبی مشخص شد و هیچ چیزی هم از قابلیت‌های کادر فنی تيم فوتبال  زیر 22 سال کم نخواهد شد. همان طور که گفتم اولویت‌بندی‌ها مشخص شده و شرایط حساس است.

کد خبر 2205640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha