۶ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۰۹

تاری اعلام کرد:

برگزاری مراسم متمرکز حماسه 9 دی در مسجد جامع گرگان

برگزاری مراسم متمرکز حماسه 9 دی در مسجد جامع گرگان

گرگان - خبرگزاری مهر: جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: در سراسر استان گلستان مراسم متمرکز بزرگداشت یوم الله نهم دی برگزار خواهد شد و این مراسم بصورت شاخص و استانی در شهرستان گرگان در مسجد جامع گرگان برگزار خواهد شد .

نجیب الله تاری در در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که مراسم متمرکز حماسه 9 دی گرگان در روز دوشنبه و از ساعت 10 الی 12این روز برگزار خواهد شد ضمن برشماری چهار عامل زمینه ساز حماسه 9 دی و مهار فتنه 88 ؛ ایمان و باورهای اعتقادی مردم ، رهبری الهی و هوشمندانه  مقام معظم رهبری ، بصیرت ملت ایران و عاشورای حسینی (ع) را موجب حضور مردم در عرصه های مختلف بویژه حماسه ماندگار نهم دی دانست.

وی در آستانه فرارسیدن یوم الله نهم دی "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت"، افزود: قیام ماندگار نهم دی 1388 به تعبیر مقام معظم رهبری؛ "یکی از قله های فراموش نشدنی"، "حرکت برخاسته از بصیرت"، "شناختن موقعیت و حضور در لحظه های مورد نیاز"، "حرکتی در فضای غبارآلود"، "حرکتی متکی بر ایمان و اراده الهی" در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

تاری ادامه داد : بنابراین حرکت عظیم مردمی که در 9 دی و پیشگامی این قیام الهی در استان ولایی گلستان در روز 8 دی بوجود آمد اراده ملت با بصیرتی بود که در برابر جریانات ضد انقلاب با شعارهای خود در روز قدس و حرمت شکنی های روز 13 آبان و 16 آذر، شعارهای حمایت از آمریکا و پاره کردن عکس حضرت امام(ره) و حرمت شکنی بزرگ عاشورا و آتش زدن خیمه امام حسین(ع) و رقص و پایکوبی در خیابانها، ماهیت ضد دینی و ضد انقلابی خود را نشان دادند.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد : در حماسه 9 دی قدرت مردمی نظام بعنوان منبع قدرت نرم ظهور و بروز یافت.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ادامه داد ؛ ستاد بزرگداشت نهم دی با تأسی از توصیه های ارزشمند مقام معظم رهبری در دیدارهایی که اعضای ستاد با معظم له داشتند، در چهارمین سالگرد بزرگداشت حماسه جاوید 9دی در نظر دارد با بهره گیری از ظرفیت های اجتماعی برای آشکارسازی و ترویج هرچه بهتر پیام های این رویداد مهم ، برنامه های تبیینی در سراسر استان برگزار نماید.

کد خبر 2203004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha