۶ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۱۳

حجت الاسلام كوثري:

9 دي نمايشگاه غيرت ملي ايرانيان است

9 دي نمايشگاه غيرت ملي ايرانيان است

شيروان - خبرگزاري مهر: امام جمعه شيروان گفت: نهم دي نمايشگاه غيرت ملي ايرانيان در دفاع از نظام اسلامي و لبيك جانانه به مقام معظم رهبري است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسين كوثري در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته مركز شهرستان شيروان كه در محل مصلاي نماز جمعه شهر شيروان برگزار شد، با اشاره به فرا رسيدن 9 دي، اظهار كرد: نهم دي اوج شكست رويكردهاي ايران ستيزي آمريكايي در كشور و نمايشگاه غيرت ملي ايرانيان در دفاع از نظام اسلامي و لبيك جانانه به رهبري بود.

وي اضافه كرد: 9 دي بار ديگر انقلاب اسلامي را بيمه و دشمنان را مايوس كرد چرا كه با حضور گسترده مردم و دفاع از آرمان هاي انقلاب و امام، بار ديگر حق بر باطل پيروز شد.

به گفته رييس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان شيروان فتنه 88 صحنه امتحان خواص و مردم بود كه برخي در اين امتحان مردود شدند اما ولايت مداران با بصيرت از اين امتحان سرافراز بيرون آمدند.

حجت الاسلام كوثري خلق صحنه زيباي حضور مردم در نهم دي را حاصل بصيرت، ايمان، مجاهدت، ولايت پذيري، دشمن شناسي و وقت شناسي مردم دانست و افزود: بايد هميشه با هوشياري كامل دشمنان را رصد كنيم تا به فتنه آنها دچار نشويم.

خطيب نماز جمعه شيروان در بخش ديگري از سخنان خود با تسليت ايام رحلت پيامبر اكرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) و امام حسن مجتبي(ع)، اظهار كرد: تكريم و احترام و تعظيم شعائر، عمل به دستورات پيامبر اكرم(ص) و امامان معصوم(ع) و زنده نگاه داشتن فرهنگ نبوي است.

حجت الاسلام كوثري اضافه كرد: اخلاق نيكو، عمل به وصيت پيامبر اسلام كه دوري از هواهاي نفساني و آرزوهاي طولاني و عمل به قرآن كريم و خواسته ها و مطالبات اهل بيت(ع) است جامعه را محمدي مي سازد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با گراميداشت سالروز تشكيل نهضت سوادآموزي و قدرداني از معلمان اين نهاد، اظهار كرد: از افتخارات انقلاب اسلامي زدودن لكه بي سوادي از دامن ايران اسلامي است.

امام جمعه شيروان همچنين با گراميداشت هفته وقف عنوان كرد: وقف در توسعه و تعليم و تربيت و نيز برپايي عدل و فقرزدايي و گره زدن قلوب به مكتب اهل بيت(ع)، در واقع رمز جاودانگي نام و نشان انسان است.

حجت الاسلام كوثري در پايان با تبريك فرا رسيدن سال نو ميلادي گفت: پيروي از حضرت مسيح(ع) در بين مسيحيان مي تواند آنان را بيدار كرده تا در برابر ظلم و ستم قيام كنند و دنياي مسيحيت را از ظلم و جور بازدارند.

کد خبر 2203135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha