۷ دی ۱۳۹۲، ۹:۲۰

کیانی به مهر خبر داد:

مبلغان همدان جریان فتنه و حماسه 9 دی را تبیین می کنند

مبلغان همدان جریان فتنه و حماسه 9 دی را تبیین می کنند

همدان – خبرگزاری مهر: معاون فرهنگي اداره تبليغات اسلامي استان همدان گفت: همزمان با دهه آخر صفر اعزام بیش از 500 مبلغ در استان همدان انجام شده که همگی مشغول تبلیغ مسائل دین بویژه تبیین جریان فتنه و حماسه نهم دی ماه هستند.

حجت الاسلام علی مراد کیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در خلق حماسه نهم دی ماه نیز سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان بر خود لازم می داند که قدم هایی در این راستا بردارد.

معاون فرهنگي اداره تبليغات اسلامي استان همدان افزود: همچنین شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی همدان نیز برنامه ریزی های خوبی در این راستا داشته و ما نیز به سهم خود قدم هایی برداشته ایم.

وی با بیان اینکه نهم دی ماه همزمان با دهه آخر صفر شده است، عنوان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی اعزام بیش از 500 نفر مبلغ در استان را دارد که همگی مشغول تبلیغ مسائل دین خصوصا بحث تبیین جریان فتنه و حماسه نهم دی ماه هستند.

مبلغین از اقشار تاثیرگذار جامعه هستند

حجت الاسلام کیانی با اشاره به اینکه مبلغین از اقشار تاثیرگذار جامعه هستند، اضافه کرد: تبیین حماسه نهم دی ماه از بحث های همایش مبلیغن است که یکی از این همایش ها شنبه، هفتم دی ماه انجام می شود.

وی در ادامه گفت: هدف از این همایش برای مبلغین این است که ابعاد متعدد نهم دی برای آنها تبیین و تشریح شود و آنها نیز برای مردم این مسئله را تبیین کنند.

حجت الاسلام کیانی ابراز داشت: برگزاری گفتمان های دینی با موضوع بصیرت افزایی در استان حداقل در 20 جلسه تدارک دیده شده است که از دیگر برنامه ها در این راستا است.

معاون فرهنگي اداره تبليغات اسلامي استان همدان با بیان اینکه بحث تبیین جریان نهم دی ماه تنظیم شده و تکثیر می شود، اذعان داشت: این مباحث در اختیار افراد تاثیرگذار گذاشته می شود تا یک تغذیه فکری برای آنها صورت گیرد.

وی در پایان گفت: اقشار مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی از جمله شورای هیئت های مذهبی، کانون مداحان، جامعه مبلغین همگی در این راستا بیانیه هایی را صادر خواهند کرد.

کد خبر 2203363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha