۷ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۲۸

آغاز اردوی جهانی تنیس روی میز از 23 بهمن‌ماه؛

برنامه تیم ملی تا مسابقات جهانی/ حضور در سه پروتور جهانی و کمپ چین

برنامه تیم ملی تا مسابقات جهانی/ حضور در سه پروتور جهانی و کمپ چین

تیم ملی تنیس روی میز برای آماده‌سازی جهت شرکت در مسابقات 2014 قهرمانی جهان علاوه بر انجام تمرینات داخلی در یک مرحله اردوی برون مرزی هم شرکت خواهد کرد. این تیم همچنین تا پیش از اعزام به محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در سه پروتور جهانی نیز شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی‌های آسیایی 2014 کره جنوبی مهمترین رویداد پیش روی ورزش ایران است که بیشتر رشته‌ها و ورزشکاران شاغل در آن را درگیر خود کرده است. البته در این میان هستند رشته‌هایی که باید پیش از حضور در این بازی‌ها، در رویدادهای تک رشته‌ای و مخصوص به خود شرکت کنند مانند تنیس روی میز که مسابقات قهرمانی جهان را در پیش دارد.

به همین منظور سرمربی تیم ملی تنیس روی میز برنامه‌های موردنظر خود را در دو بخش آماده‌سازی برای مسابقات قهرمانی جهان و بعد از آماده‌سازی برای بازی‌های آسیایی به فدراسیون ارائه کرده است. با توجه به زمان برگزاری مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان، بخش اول این برنامه‌ها مربوط به شرکت در همین رویداد می‌شود.

بر این اساس و با توجه به برگزاری مسابقات دسته برتر و انتخابی تیم ملی تنیس روی میز، قرار است اردوی آماده‌سازی این تیم از 23 ماه آغاز شده و تا آغاز فجرکاپ بزرگسالان (3 تا 6 بهمن‌ماه) ادامه داشته باشد. بعد از آن تمرینات بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی تنیس روی میز به صورت داخلی پیگیری خواهد شد تا زمان اعزام به پروتورهای جهانی مورد نظر.

احمد جعفری‌پور، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز حضور در سه پروتور جهانی را به عنوان بخشی از برنامه‌های آماده‌سازی این تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان درخواست کرده است. این بخش از برنامه‎ها شامل حضور در پروتور جهانی قطر (29 بهمن ماه تا 4 اسفندماه)، پروتور مراکش (29 اسفندماه تا 3 فروردین‌ماه)  و پروتور آلمان (5 تا 9 فروردین‌ماه) می‌شود.

همچنین قرار است تیم ملی تنیس روی میز در فاصله زمانی 24 فروردین‌ماه تا 6 اردیبهشت‌ماه اردویی آماده‌سازی در کمپ بین‌المللی چین داشته باشد سپس از همانجا راهی ژاپن شود تا در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز همچنین در برنامه مورد نظر خود برای آماده‌سازی جهانی بازیکنان این تیم، روی استفاده از حریف تدارکاتی خارجی به خصوص در صورت لغو حضور در کمپ تمرینی چین تاکید زیادی کرده است.

در هر صورت حضور در سه پروتور جهانی و یک کمپ تمرینی بین‎المللی در کنار تمرینات داخلی برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان شامل می‌شود. البته اجرای کامل این برنامه‌ها منوط به تاییدیه شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان می‌شود.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در سال 2014 طی روزهای 8 تا 15 اردیبهشت‌ماه به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد. این دوره از مسابقات در بخش تیمی برگزار می‌شود. تیم ملی تنیس روی میز ایران در دسته دوم این رقابت‌ها و در جایگاه 35 جهان قرار دارد.

کد خبر 2203473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha