۳۰ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۳۵

در راه آماده‌سازی جهان؛

تیم ملی تنیس روی میز به جای آلمان به اسپانیا می‌رود

تیم ملی تنیس روی میز به جای آلمان به اسپانیا می‌رود

بنا به پیشنهاد سرمربی تیم ملی تنیس روی میز، حضور در پروتور جهانی اسپانیا جایگزین پروتور جهانی آلمان در برنامه‌های آماده‌سازی این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی تنیس روی میز اردیبهشت‌ماه سال آینده باید در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کند که به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود. به همین منظور سرمربی این تیم چندی پیش برنامه‌های آماده‌سازی موردنظرش شامل اردوهای داخلی، حضور در کمپ‌های بین‌المللی و اعزام به پروتورهای جهانی را در اختیار فدراسیون قرار داد تا در صورت تایید نهایی، اقدامات لازم برای اجرای یک به یک آنها انجام شود.

حضور در پرورتور جهانی آلمان یکی از برنامه‌های مورد نظر احمد جعفری‌پور بود که طی روزهای 5 تا 9 فروردین‌ماه برگزار می‌شود. از طرفی در برنامه ارائه شده حضور در پروتور جهانی مراکش هم برای ملی‌پوشان تنیس روی میز پیش‌بینی شده که طی روزهای 29 اسفندماه تا اول فروردین‌ماه برگزار می‌شود اما از آنجا فاصله زمانی میان دو پروتور مراکش و آلمان فقط چند روز است، سرمربی تیم ملی تصمیم به تغییر یکی از این دو برنامه گرفت.

در همین راستا و بنا به پیشنهاد وی، حضور در پروتور آلمان لغو و اعزام بازیکنان به پروتور اسپانیا جایگزین آن شده است. این رقابت‌ها 13 تا 17 فروردین ماه برگزار می‌شود. جعفری‌پور پیشنهاد خود را به فدراسیون تنیس روی میز هم ارائه کرده تا در صورت تایید اجرایی شود.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان طی روزهای 8 تا 15 اردیبهشت‌ماه به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد. این دوره از مسابقات در بخش تیمی برگزار می‌شود. تیم ملی تنیس روی میز ایران در دسته دوم این رقابت‌ها و در جایگاه 35 جهان قرار دارد.

کد خبر 2217459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha