۷ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۴۷

عابدی:

استان مرکزی رتبه دوم کشوری را از لحاظ بیشترین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین به خود اختصاص داد

استان مرکزی رتبه دوم کشوری را از لحاظ بیشترین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین به خود اختصاص داد

اراک – خبرگزاری مهر: سرپرست شعبه مرکز مدیریت راههای اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان مرکزی گفت: این استان از لحاظ تردد بیشترین درصد وسایل نقلیه سنگین رتبه دوم کشوری را در آذر ماه سال جاری به خود اختصاص داد.

حامد عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: سهم عبور وسائط نقلیه سنگین در استان در آذر ماه به 37درصد رسید که نسبت به آبان ماه کاهش هشت درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه درمجموع در ماه گذشته سه میلیون و 918 هزار و 974 وسیله نقلیه از 15 محور استان عبور کرده اند ادامه داد: این ترددها نسبت به ماه آبان 13 درصد کاهش داشته است.

عابدی ساعت اوج تردد محورهای استان را بین 17 تا 18 برشمرد و گفت: آزادراه ساوه – تهران ، آزادراه تهران- ساوه و اراک - بروجرد پرترددترین محورهای استان به شمار می آیند.

سرپرست مدیریت راههای استان مرکزی بیشترین درصد وسایل نقلیه سنگین را  دلیجان – سلفچکان با 53 درصد تردد ،جاده قدیم تهران – ساوه با 49 درصد و سلفچکان – دلیجان با 48 درصد عنوان کرد و گفت: شلوغ ترین روز در ماه روز چهارشنبه 27آذر با 151 هزار و 816 تردد ثبت شده در سامانه تردد شماری بر خط بوده است.

وی درصد تخلفات سرعت غیرمجاز در کشور را 11 درصد عنوان کرد و اظهار داشت: در حالیکه درصد تخلفات سرعت غیرمجاز در استان 17 درصد است که از این لحاظ رتبه هفت را در استان داراست.

عابدی بیشترین تخلفات سرعت غیرمجاز را در محورهای اراک – سلفچکان با 35 درصد، سلفچکان – اراک با 30 درصد، سلفچکان – دلیجان با 27 درصد و ازنا – شازند با 21 درصد اعلام کرد.

کد خبر 2203573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha