۶ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۰

عابدی درگفتگو با مهر:

29درصد ترددهای جاده‌های استان مرکزی در ماه آبان مربوط به وسایل نقلیه سنگین بود

29درصد ترددهای جاده‌های استان مرکزی در ماه آبان مربوط به وسایل نقلیه سنگین بود

اراک - خبرگزاری مهر: مسئول مركز مديريت راه ها اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان مرکزی گفت: از مجموع وسایل نقلیه ای که در آبان ماه در خطوط جاده ای استان حرکت کردند، 29 درصد مربوط به تردد وسایل نقلیه سنگین بود که نشان از تردد بیشتر این وسائل در جاده های استان نسبت به سایر نقاط کشور داشت.

حامد عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: میانگین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در کشور نسبت به سایر وسایل نقلیه 18 درصد است که با این احتساب تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای استان مرکزی 11 درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

وی اظهارداشت: این استان از لحاظ تردد وسایل نقلیه سنگین رتبه هشت را از لحاظ بیشترین تردد وسایل نقلیه سنگین در کشور را داراست.

عابدی ادامه داد: در مجموع در آبان ماه سال جاری چهار میلیون و 496 هزار و 623 وسیله نقلیه سبک و سنگین در 15 محور ارتباطی استان مرکزی تردد داشته اند که در مقایسه با سال گذشته  این ترددها کاهش 9 درصدی داشته است.

وی پرترددترین محورها را  آزادراه ساوه - تهران ، آزادراه تهران - ساوه و اراک – بروجرد اعلام کرد و گفت: محورهای سلفچکان – دلیجان ، جاده قدیم تهران – ساوه و جاده قدیم ساوه تهران دارای بیشترین درصد  وسایل نقلیه سنگین  بوده است.
 

کد خبر 2183638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha