۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۹:۱۵

از 18 تا 24 آبان/

تردد وسایل نقلیه در استان مرکزی 7 درصد افزایش یافت

تردد وسایل نقلیه در  استان مرکزی 7 درصد افزایش یافت

اراک - خبرگزاری مهر: مسئول مرکز مدیریت راه های پایانه های استان مرکزی از افزایش هفت درصدی ترددها در 15 محور استان مرکزی خبر داد و گفت: این ترددها بواسطه مسافرتهای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی افزایش یافت.

حامد عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در مجموع از 18 تا 24 آبان ماه یک میلیون و 52 هزار و 265 خوودروی سبک و سنگین از محورهای استان مرکزی عبور کرده اند که نسبت به هفته گذشته هفت درصد افزایش داشته ایم.

وی پرترددترین محورها را  آزادراه ساوه – تهران ، آزادراه تهران- ساوه و اراک – سلفچکان عنوان کرد و اظهارداشت: ساعت اوج تردد در کل هفته  بین 17 تا 18 بوده است.

استان مرکزی 5 درصد بیشتر دارای درصد تخلفات سرعت غیرمجاز است

وی ضمن ارائه گزارش آمار ترافیک از ابتدای تیرماه تا 28 مرداد ماه گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین در استان  36 درصد بوده است که در مقایسه با کشور بیشترین درصد است و از این لحاظ استان مرکزی رتبه یک را داراست.

عابدی میانگین درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در کشور را  19 درصد عنوان کرد و گفت: میانگین درصد تخلفات سرعت غیر مجاز در کشور 11 درصد است که این میزان در استان به 16 درصد رسیده است .

وی با بیان اینکه استان مرکزی پنج درصد بیشتر دارای درصد تخلفات سرعت غیرمجاز است تصریح کرد: از این لحاظ  رتبه هفت را داراست.

 مسئول مرکز مدیریت راههای پایانه های استان مرکزی ادامه داد: درصد تخلفات فاصله طولی غیر مجاز در استان  6 درصد و رتبه 29 از لحاظ بیشترین در کشور دارد.

کد خبر 2178654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha