۲۱ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۰۶

عابدی داد:

تخلفات سرعت غیرمجاز در استان مرکزی 7درصد بالاتر از میانگین کشوری است

تخلفات سرعت غیرمجاز در استان مرکزی 7درصد بالاتر از میانگین کشوری است

اراک - خبرگزاری مهر: مسئول مركز مديريت راه های اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان مرکزی گفت: درصد تخلفات سرعت غیر مجاز در استان مرکزی 7 درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

حامد عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: میانگین درصد تخلفات سرعت غیرمجاز در کشور 11 درصد است که استان مرکزی در طی یک هفته گذشته هفت درصد از میانگین کشوری بالاتر است.

وی گفت: مطابق آمار به دست آمده از سامانه ترددشماری بر خط در این مدت درصد تخلفات سرعت غیرمجاز در استان مرکزی 18 درصد بوده که از این لحاظ  استان رتبه 6 را در کشور داشته است.

عابدی خاطرنشان کرد: مقایسه این عدد با وضعیت استان نشان می دهد که رانندگان باید دقت بیشتری در رعایت سرعت مجاز به خصوص در محورهای اراک - سلفچکان و جاده قدیم ساوه – تهران داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از عبور 984 هزار و 265 وسیله نقلیه در 15 محور ارتباطی استان مرکزی خبر داد و اظهار داشت: این وسایل نقلیه سبک و سنگین در یک هفته گذشته ( 11 تا 17 آبان ماه) از محورهای این استان عبور کرده اند.

وی با بیان اینکه این تردد وسایل نقلیه در جاده های استان مرکزی طی هفته گذشته 8 درصد کاهش داشته است، اظهار داشت: همچنین سهم تردد وسائل نقلیه سنگین 34درصد بوده است که سه درصد افزایش را نسبت به هفته قبل از آن نشان می دهد.

عابدی ساعت اوج تردد در کل هفته را بین ساعت 17  تا 18 عنوان کرد و اظهار داشت: در این مدت پرتردد ترین محورها آزادراه ساوه – تهران، آزادراه تهران - ساوه و اراک – بروجرد بوده است.

کد خبر 2174365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha