۷ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۵۳

هاشم بیک‌زاده:

تا دربی مصدومیتم رفع می‌شود/ بعد از دیدار با ملوان تمریناتم را شروع می‌کنم

تا دربی مصدومیتم رفع می‌شود/ بعد از دیدار با ملوان تمریناتم را شروع می‌کنم

مدافع ملی‌پوش تیم استقلال با اشاره به شرایط خود اظهار داشت: خوشبختانه وضعیتم خیلی بهتر شده و بعد از بازی با ملوان در تمرینات استقلال شرکت می‌کنم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه استقلال، هاشم بیک‌زاده در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت خود عنوان کرد: همیشه از مصدومیت‌ تعبیر مثبتی داشتم و هیچوقت آن را روی حساب بدشانسی نگذاشته‌ام. مطمئنم بعد از رفع مصدومیتم می‌توانم آماده‌تر برای استقلال به میدان بروم.

این بازیکن با اشاره به حضور خود در دربی تاکید کرد: در دربی 27 دی هم می‌توانم برای استقلال بازی کنم و تا آن زمان مشکلم به طور کامل رفع شده است.

وی بازی روز یکشنبه برابر ملوان را اینگونه پیش‌بینی کرد: بازی‌های حذفی همیشه سختی خاص خودش را دارد. مخصوصاً اینکه فرصتی برای جبران هم وجود ندارد. با این حال با توجه به روند رو به رشدی که تیم ما دارد  و بردهایی که در چند بازی اخیر کسب کردیم به نظرم در این دیدار هم به برتری می‌رسیم تا ان‌شاءالله به دور بعد مسابقات صعود کنیم.

بازیکن استقلال در خصوص استقبال کم هواداران از بازی‌ها اظهار داشت: ما مشکلات زیادی داریم و انتظار داریم هواداران‌مان به ورزشگاه بیایند تا حداقل با حضور آنها در استادیوم بتوانیم مشکلات‌مان را به فراموشی بسپاریم. استقلال شرایط سختی دارد و این حضور هواداران است که می‌تواند به تیم کمک کند. درست است که سردی هوا، گرانی بلیت‌ها همه در نیامدن هواداران به ورزشگاه‌ تاثیر دارد، اما طرفداران استقلال نباید فراموش کنند حضور آنها در استادیوم خیلی می‌تواند به ما کمک کند.

کد خبر 2203911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha