۷ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۵۶

امیر قلعه‌نویی:

ملوان خارج از خانه خوب بازی می‌کند/ استقلال بد بازی کند، انتقاد می‌کنم

ملوان خارج از خانه خوب بازی می‌کند/ استقلال بد بازی کند، انتقاد می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار این تیم برابر ملوان بندرانزلی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: ملوان تیمی خطرناک است که در دیدارهای خارج از خانه خیلی خوب بازی می‌کند. 

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر ملوان بندر انزلی خاطرنشان کرد: بازی‌های جام حذفی حساسیت خاص خودش را دارد و هر تیمی که کمترین اشتباه و بیشترین تمرکز را داشته باشد می‌تواند نتیجه لازم را بگیرد. باید در این مسابقات از فرصت‌ها به بهترین نحو ممکن استفاده کرد تا موفق بود.

وی در خصوص انتقادهایش از استقلال گفت: تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود ولی اگر از استقلال انتقاد می‌کنم به این خاطر است که در حد و اندازه‌های خودش بازی نمی‌کند. تلاش ما این است استقلال را به همان تیم واقعی که مردم دوست دارند تبدیل کنیم.

سرمربی تیم استقلال با اشاره به تیم ملوان بیان کرد: ملوان تیم خوبی است که از بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای برخوردار است. من این تیم را آنالیز کرده‌ام. آنها در دیدارهای خارج از خانه خیلی خوب بازی می‌کنند و اگر در جریان بازی به این تیم فضا بدهیم بسیار خطرناک هستند.

وی در خصوص مصدومان این تیم گفت: جمشیدیان و بیک‌زاده مثل هفته‌های قبل غایب هستند و البته ساموئل به جمع ما اضافه شده است که امیدوارم ساموئل همان بازیکن سال گذشته باشد نه بازیکن این فصل. برای ما اسم ها بازی نمی‌کنند.

قلعه‌نویی با اشاره به جدایی احتمالی منتظری و عمران‌زاده از استقلال توضیح داد: پژمان یک بازیکن بزرگ از نظر فنی، وزنی و اخلاقی است که به ما خیلی کمک می‌کند. هر چند فتح‌الله‌زاده گفته که او تا پنج هفته دیگر در کنار ما خواهد بود ولی امیدوارم که تا پایان فصل در استقلال بماند. برای عمران‌زاده هم خوشحالم که دعوتنامه دریافت کرده است، او می‌تواند برای تیم ملی هم بازی کند.

وی در ادامه تاکید کرد: فقط نمی‌دانم چرا همه دعوت نامه‌ها برای استقلال است. من در سپاهان و تراکتورسازی هم این مشکل را داشتم و شاید به خاطر این است که سنتی هستم!

سرمربی استقلال درباره مصدومیت‌های متوالی جمشیدیان تصریح کرد: من به خاطر شناخت دو ساله‌ام از او تصمیم گرفتم این بازیکن به استقلال بیاید ولی متاسفانه جمشیدیان در این مدت با انواع و اقسام بیماری گرفتار شد و برای ما کار مثبتی انجام نداد.

قلعه‌نویی همچنین درباره اعتراض پرسپولیس به تاریخ دربی گفت: من خودم همیشه دوست دارم با تمامی نفرات در دربی حاضر شوم و یقینا پرسپولیسی‌ها همینطور فکر می‌کنند. البته آنها می‌توانند با منصوریان در این باره تعامل کنند و هماهنگی لازم را داشته باشند. یادمان نرود که در بازی رفت ما خسرو حیدری و هاشم بیک‌زاده را در اختیار نداشتیم.

کد خبر 2203826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha