۸ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۱۴

در نشست مدیران با اعضای تیم مطرح شد:

پاداش ویژه به تیم ملوان در صورت قهرمانی در جام حذفی

پاداش ویژه به تیم ملوان در صورت قهرمانی در جام حذفی

مدیرعامل باشگاه ملوان اعلام کرد: در صورت قهرمانی تیم فوتبال این باشگاه در جام حذفی، پاداش ویژه‌ای به بازیکنان و کادر فنی پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق درودگر شنبه شب و در جلسه‌ای که با بازیکنان و کادر فنی تیم ملوان داشت، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: از همه شما به همراه سایر اعضای تیم، به خاطر تلاش بی‌وقفه و شخصیت بالایتان تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه هیات مدیره جدید با فوتبال کاملا آشنا است، افزود: ما برای جام حذفی از بازی با استقلال تهران، در صورت موفقیت به صورت پلکانی به شما پاداش می‌دهیم. به امید خدا اگر بازی‌ها را پشت سر هم ببرید و قهرمان شوید، پاداش ویژه‌ای به شما اعطا می‌شود.

همچنین اکبر غمخوار در جمع کادرفنی و بازیکنان این تیم خاطرنشان کرد: ملوان، تیمی با شخصیت، پرافتخار و با سابقه است. بندرانزلی کارخانه بدون دود و آلودگی است که می‌تواند به تیم ملی، باشگاه‌های آسیا و به امید خدا، جهان بازیکن صادر کند.

وی ادامه داد: وجود نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که 30 درصد سهام باشگاه ملوان را در اختیار دارد، از دلایل دیگر ورود ما در باشگاه ملوان است. البته پرسپولیس و استقلال در همه جای ایران هوادار دارند، اما تنها شهری در ایران که هواداران همه طرفدار یک تیم غیر از این دو تیم هستند، بندرانزلی است.

رئیس هیات مدیره باشگاه ملوان بندرانزلی با ابراز امیدواری از اینکه از این پتانسیل خوب در انزلی و استان گیلان استفاده کرده و زمینه بروز بازیکنان بومی بیشتری در باشگاه ملوان فراهم شود، تاکید کرد: ملوان باید از سطح ایران فراتر برود و آسیایی شود که در این بین وظیفه ما پشتیبانی و حمایت و و ظیفه شما فعالیت حداکثری در این زمینه است.

وی با بیان اینکه باید برابر استقلال برای آسیایی شدن نهایت تلاش خود را کنید، افزود: استرس نداشته باشید. شما از لحاظ وضعیت روحی نسبت به استقلال برتر هستید. امیدواریم با تلاش شما، با یک بازی منطقی و با تفکرات تاکتیکی سرمربی تیم، با پیروزی بر استقلال و در ادامه قهرمانی جام حذفی؛ افتخاری دیگر بر افتخارات باشگاه بزرگ ملوان افزوده شده و یاد و خاطره زنده یاد سیروس قایقران و دیگر پیشکسوتان بزرگ باشگاه ملوان زنده شود.

غنخوار با تشکر از اسکوچیچ، سرمربی تیم ملوان و ابراز امیدواری از نتایج خوب تیم در آینده با هدایت این مربی گفت: از صادق درودگر، کادر فنی، پزشکی، رسانه و تدارکاتی باشگاه نیز تشکر می‌کنم. امیدوارم یکشنبه شب پیروزی برابر استقلال را با هم جشن بگیریم.

از سوی دیگر سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان هم در گفتگو با سایت باشگاه ملوان بندرانزلی، تاکید کرد: امیدوارم همچنان که مردم بندرانزلی و هواداران ملوان در سراسر جهان، ملوان را یک تیم آسیایی می‌دانند، امسال به این آرزو برسیم.

مالک باشگاه ملوان همچنین تصریح کرد: امیدوارم با سه برد در جام حذفی، بتوانیم این رقابتها را با موفقیت پشت سر بگذاریم، قهرمانی در جام حذفی را جشن بگیریم و یاد و خاطره زنده یاد سیروس قایقران، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و سایر پیشکسوتان بزرگ باشگاه ملوان را زنده نگاه داریم.

کد خبر 2204231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha