۸ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۱۳

یک هشتم نهایی جام حذفی؛

استقلال در نیمه نخست ملوان را شکست داد/ تراکتورسازی متوقف شد

استقلال  در نیمه نخست ملوان را شکست داد/ تراکتورسازی متوقف شد

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ملوان بندر انزلی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاهی ایران با برتری تیم استقلال خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های استقلال و ملوان بندرانزلی در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی که از ساعت 14:25 امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران در جریان است تیم استقلال در پایان نیمه نخست با یک گل حریف خود را پشت سر گذاشت. حنیف عمران‌زاده در دقیقه 12 برای استقلال گلزنی کرد.

استقلال که جام جذفی را به ادعای قلعه‌نویی کاملا جدی گرفته است در نخستین حضور خود در محوطه جریمه ملوان به گل رسید که البته برای این مهم 12 دقیقه صبر کرد. کرنر آندرانیک تیموریان روی تیر دوم دروازه حریف به عمران‌زاده رسید و او که هیچ مدافعی را پیش روی خود نمی‌دید با ضربه سر دروازه ملوان را گشود تا استقلال بار دیگر از روی ضربه ایستگاهی و از روی هوا به گل برسد.

شاگردان قلعه‌نویی بعد از این گل به بازی رو به جلوی خود ادامه دادند و در دقیقه 17 می‌توانستند روی ضربه پژمان نوری به گل دوم هم برسند که شوت سرضرب این بازیکن میلیمتری از کنار تیر عمودی دروازه حریف به خارج رفت.

ملوان که شروع خوبی در این مسابقه نداشت و تحت تاثیر میزبان بازی می‌کرد سرانجام در دقیقه 21 خودی نشان داد. شوت راه دور مازیار زارع با فاصله اندک از روی دروازه رحمتی به بیرون رفت تا ملوانی‌ها نخستین حرکت جدی خود را اینگونه روی دروازه حریف انجام دهند. در دقیقه 35 نوبت به استقلال رسید تا شانس خود را برای گل دوم امتحان کند. این بار شوت سنگین پژمان نوری را دروازه بان ملوان به کرنر فرستاد.

دومین اتفاق بزرگ این نیمه در دقیقه 38 رقم خورد. در یک ضد حمله مازیار زارع در میانه میدان توسط غلام‌نژاد با خطا متوقف شد که بلافاصله علیرضا فغانی داور دیدار به وی کارت زرد را نشان داد. پس از این صحنه بازیکنان ملوان به شدت به داور اعتراض کردند که در این بین رافخایی از داور کارت زرد دریافت کرد و در ادامه توهین وی به داور بلافاصله کارت زرد دوم و متعاقب آن کارت قرمز را به دنبال داشت تا ملوان 10 نفره شود.

استقلال که کاملا بازی را در اختیار داشت در دقیقه 41 بازی تیر دروازه حریف را به لرزه در آورد و این بار هم روی کرنر آندرانیک تیموریان و ضربه سر عمران‌زاده. بعد از این صحنه اتفاف خاص دیگری رخ نداد تا نیمه نخست با همان یک گل به سود آبی‌ها خاتمه یابد.

استقلال در این بازی با ترکیب مهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان نوری، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، مجید غلام‌نژاد، حنیف عمران‌زاده، آندرانیک تیموریان، جی‌لوید ساموئل، سیاوش اکبرپور و مهرداد اولادی به میدان رفت.

در دیگر بازی همزمان تیم‌های نفت مسجد سلیمان و تراکتورسازی تبریز در پایان نیمه نخست به تساوی بدون گل دست یافتند.

 

کد خبر 2204718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha