۸ دی ۱۳۹۲، ۹:۴۹

فردا برگزار می‌شود؛

نشست ستاد تدارکاتی مسابقات غرب آسیا با روسای هشت فدراسیون

نشست ستاد تدارکاتی مسابقات غرب آسیا با روسای هشت فدراسیون

روسای هشت فدراسیون شرکت کننده در مسابقات غرب آسیا روز دوشنبه در نشست مشترک با مسئولان ستاد تدارکاتی این مسابقات شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته جاری و طبق روال اکثر هفته‌ها ستاد تدارکاتی مسابقات غرب آسیا برگزار کننده نشستی در رابطه با این رقابت ها خواهد بود. نشست این هفته ستاد تدارکاتی مسابقات غرب آسیا روز دوشنبه و با حضور روسای هشت فدراسیونی که قرار است رقابت ها با حضور ورزشکاران آنها برگزار شود، تشکیل خواهد شد.

والیبال ساحلی، بسکتبال، تکواندو، شمشیربازی، کاراته، تنیس روی میز، اسکواش و تنیس هشت رشته‌ای هستند که برگزارکننده مسابقات غرب آسیا در ایران خواهند بود. روسای فدراسیون‌های مربوط به این رشته‌ها به منظور تشریح برنامه‌ها و وضعیت تیم‌های خود برای حضور در این رقابت‌‍ها در نشست روز دوشنبه ستاد تدارکاتی شرکت خواهند کرد.

چهارمین دوره مسابقات غرب آسیا طی روزهای 29 فروردین ماه تا 6 اردیبهشت ماه در کیش برگزار خواهد شد. ایران سال گذشته درخواست برگزاری این مسابقات را به مسئولان غرب آسیا ارائه کرد. در همین راستا چندی پیش نمایندگان غرب آسیا (سه نفر) و شورای المپیک آسیا (یک نفر) از امکانات کیش بازدید کردند و پس از آن امتیاز برگزاری مسابقات را به ایران دادند در حالیکه کشورهایی مانند عراق، کویت، سوریه، قطر و لبنان نیز متقاضی برگزاری این مسابقات بودند.

 

والیبال ساحلی، بسکتبال، تکواندو، شمشیربازی، کاراته، تنیس روی میز، اسکواش و تنیس

کد خبر 2204238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha