۸ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۱۸

خبری از لبنان نیست؛

اعلام آمادگی 11 کشور برای حضور در مسابقات غرب آسیا

اعلام آمادگی 11 کشور برای حضور در مسابقات غرب آسیا

از مجموع سیزده کشور منطقه غرب آسیا و به غیر از ایران که میزبان مسابقات غرب آسیاست تا کنون یازده کشور آمادگی خود را برای حضور در این دوره رقابت‌ها اعلام کرده‌اند. البته هنوز تعداد ورزشکاران اعزامی این کشورها نهایی نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ایران یکی از سیزده کشور عضو فدراسیون غرب آسیاست که بعد از گذشت هشت سال از برگزاری آخرین دوره مسابقات غرب آسیا (قطر)، برگزار کننده چهارمین دوره این رقابت‎ها در جزیره کیش خواهد بود.

در همین راست از چندی پیش ثبت‌نام از دوازده کشور دیگر غرب آسیا برای حضور در دوره جدید مسابقات غرب آسیا آغاز شد که تا کنون با اعلام آمادگی یازده کشور همراه بوده است.

عربستان، بحرین، امارات، عراق، اردن، کویت، عمان، فلسطین، قطر، سوریه و یمن یازده کشوری هستند که تا به امروز برای سفر به ایران و شرکت در مسابقات غرب آسیا آمادگی خود را به ستاد تدارکاتی این رقابت‌ها در کمیته ملی المپیک اعلام کرده‌اند. لبنان تنها کشور عضو غرب آسیاست که هنوز در این زمینه اعلام آمادگی نکرده است. 

مسابقات غرب آسیا در هشت والیبال ساحلی، بسکتبال، تکواندو، شمشیربازی، کاراته، تنیس روی میز، اسکواش و تنیس و  در هر بدو بخش مردان و زنان (به جز والیبال ساحلی که فقط به بخش مردان اختصاص دارد) برگزار می‌شود اما هنوز مشخص نیست که یازده کشور متقاضی در کدام یک از این رشته‌ها شرکت می‌کنند و با چه تعداد ورزشکاری به ایران سفر خواهند کرد.

چهارمین دوره مسابقات غرب آسیا طی روزهای 29 فروردین ماه تا 6 اردیبهشت‌ماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 2204278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha