۸ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۰۳

بیانیه حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی/

9 دی، تهدید دشمنان را به فرصتی بی‌نظیر برای استمرار حرکت پیش رونده انقلاب اسلامی تبدیل کرد

9 دی، تهدید دشمنان را به فرصتی بی‌نظیر برای استمرار حرکت پیش رونده انقلاب اسلامی تبدیل کرد

اراک - خبرگزاری مهر: حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: حماسه نهم دی ماه، تهدید دشمنان را به فرصتی بی‌نظیر برای شکوفایی و استمرار حرکت پیش رونده انقلاب اسلامی تبدیل کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی به مناسبت سالروز یوم الله 9 دی افزود: 9 دی یکی از ایام الله است، روزی است که به واسطه آن جمهوری اسلامی از تلاطم درآمد، افراد بسیاری تلاش کردند تا انقلاب و نظام اسلامی در سال 88 از تلاطم و ناآرامی‌ها به آرامش برسد.

نهم دی سال 88 به عنوان برگ زرینی در تاریخ کشور ایران، پیام ولایت‌مداری ملت را به جهانیان فریاد زد و موجب تجدید پیمان ملت با ارزش‌های انقلاب اسلامی و ولایت شد که این خود برگرفته از بصیرت و آگاهی نشأت گرفته از فرهنگ عاشورایی است.در فتنه 88 به روشنی اثبات شد که دشمنان ولایت فقیه همان متنفران از مردم ولایت مدارند و امامتی را که رهبری قیام‌الناس برای عدالت است و رضایت عامه مردم را از قربانی منافع گروه‌های خاص نمی‌کنند مهمترین مانع منافع ویژه خود می‌دانند.

فتنه 88 در حالی به زباله دان تاریخ سپرده شد که نظام اسلامی هم ظرفیت‌های عظیم خود برای پرشورترین و وسیع ترین مشارکت عمومی در تعیین سرنوشت را در انتخابات دهم ریاست جمهوری به نمایش گذاشت و هم اقتدار مردمی‌اش برای حفظ اصول و دفع انواع و اقسام تهدیدهای سیاسی و اجتماعی را آشکار کرد.

آن حماسه عظیم و حضور ملّی وحدت‌بخش و امیدآفرین به فرموده مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» به درستی که تجلی قدرت الهی و روح حسین‌بن علی«علیه‌السلام» و دست خداوند بود که از قلوب با ایمان و اراده‌های راسخ ملت مسلمان، شجاع و مبارز ایران ظهور یافت تا بساط فتنۀ فتنه‌گران، آشوب‌طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم پیچیده و قدرت نرم نظام و اراده، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.

حماسه نهم دی ماه، تهدید دشمنان را به فرصتی بی‌نظیر برای شکوفایی و استمرار حرکت پیش رونده انقلاب اسلامی تبدیل کرد و اکنون پس از گذشت چهار سال از  فتنه عظیم و توطئه خطرناک پس از انتخابات سال 88، مردم صبور و ولایت‌مدار ایران اسلامی انتظار دارند که علاوه بر واکاوی زوایای پنهان فتنه، مسببین آن به سزای عمل خود برسند و پاسخگوی خسارت‌های سنگین وارده به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شهیدپرور، باشند.

بی‌تردید این حماسه الهام‌بخش،‌ طنین‌انداز این مهم است که انقلاب اسلامی به برکت بصیرت‌، هوشمندی، ولایت‌پذیری ملت ایران و برخورداری از نعمت رهبری جامع‌الشرایط و دارای مدیریتی معنوی‌، انقلابی و شجاعانه که میلیون‌ها علاقمند و رهرو را فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی همراه خود دارد،‌ هرگز اجازه تکرار حوادث تلخ و تجارب ناگوار تاریخی مانند حادثه عاشورا که حاصل بی‌بصیرتی برخی خواص و انحراف جامعه اسلامی بود را نخواهد داد.

کد خبر 2204299

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha