۸ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۰۴

حجت الاسلام متین:

9 دی نمایش اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران بود

9 دی نمایش اقتدار و عزت   نظام جمهوری اسلامی ایران بود

زنجان - خبرگزاری مهر: نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: ملت ایران با حضور باشکوه و آگاهانه خود در 9 دی سال 88 اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تبعیت بی چون و چرا از ولایت فقیه رابه نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی متین در همایش"بصیرت انقلابی" به مناسبت فرا رسیدن سال‌روز نهم دی ماه در زینبیه اعظم زنجان، با بیان اینکه طی 34 سال عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این نظام شاهد دشمنی ها و توطئه های متعدد از سوی دشمنان بوده است، حماسه 9 دی را خط بطلان بر همه تو هم ها و خیال پردازیهای شوم غرب علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: بزرگ‌داشتن شعائری همچون نهم دی که به روز تجلی بصیرت ملت ایران معروف است عملی است که در حوزه تقوای الهی می‌گنجد.

وی با بیان این‌که آغاز فتنه سال 88،  ظاهرا مقارن با انتخابات ریاست‌جمهوری در همان سال است ادامه داد: این امر در حالی است که از ماهها قبل روند برنامه ریزی و تدوین برنامه باری ایجاد فتنه در انتخابات سال88 طراحی شده بود.

حجت الاسلام متین  افزود: هدف دشمن در ایجاد فتنه سال 88، تضعیف یا محدود کردن نظام اسلامی ایران نبود، بلکه برچیده شدن و تغییر نظام بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان  با  یادآوری  اینکه فتنه‌انگیزی دشمنان از سال 57 و با پیروزی انقلاب اسلامی ایران آغاز شده است افزود: دشمن با هدایت کردن تمام نیروهای خود بسیاری از کشورها را با خود همراه کرد تا انقلاب ایران را از پا در بیاورد و از همان ابتدا موجی از فتنه‌ها را در دهه نخست، دوم و سوم انقلاب ایجاد کرد.

حجت الاسلام خدایی افزود:9دی امید دشمنان این نظام را برای مداخله در کشور به یأس مبدل کرد و قدرت مدیریت رهبری را به نمایش گذاشت.

وی  با یادآوری اینکه دشمنان در جریان انتخابات سال 88، به دنبال ایجاد تقابلی بین جمهوریت و ولایت بودند، در حالی ‌که این تقابل در اصل وجود ندارد افزود:  در جریان فتنه 88، نیاز به انقلابی دیگر بود تا فتنه را از میان بردارد و بیان تهمت تقلب در انتخابات، از سوی دشمنان و فتنه‌گران، در واقع گامی برای ایجاد تقابل در میان جمهوریت و ولایت بود.

حجت‌الاسلام متین افزود: دشمنان در جریان انتخابات سال 88، به دنبال ایجاد تقابلی بین جمهوریت و ولایت بودند، چرا که این تقابل در اصل وجود ندارد .

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود: در تاریخ پرغرور ملت ایران، روزهایی همچون 22 بهمن‌ماه به عنوان نماد و تجلی روحیه انقلابی و ایرانی و همچنین روز قدس به عنوان تجلی اراده اسلامی و بین‌المللی، پاس داشته شده و به همین منظور، نهم دی ماه نیز به عنوان روزی که بصیرت مردم ایران در آن هویدا است، باید بزرگ داشته شود.

حجت الاسلام متین با بیان اینکه دوم خرداد فتنه دیگری در دهه دوم پس از انقلاب بود افزود: دشمن در این روز می‌رفت تا حکومتی را در درون کشور به ارمغان بیاورد که با اسلام میانه‌ای نداشت، اما در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری، انقلاب سالم ماند و راه خود را با عنایت امام زمان(عج) ادامه می‌دهد.

 

کد خبر 2204639

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha