۸ دی ۱۳۹۲، ۲۰:۲۱

حجت الاسلام روحاني نيا:

9 دي تجلي حضور تشكل هاي ديني در دفاع از ولايت است

9 دي تجلي حضور تشكل هاي ديني در دفاع از ولايت است

بجنورد- خبرگزاري مهر: مديركل تبليغات اسلامي خراسان شمالي گفت: حماسه نهم دی ماه تجلی حضور تشکل‌های دینی در عرصه دفاع از نظام و ولایت بود.

به گزارش خبرگزاري مهر، حجت‌الاسلام زین العابدین روحانی‌نیا در جلسه ستاد گرامیداشت نهم دی با بيان اين كه حماسه ۹ دی یکی از جلوه‌های جاودانه حضور به‌هنگام تشکل‌های دینی در عرصه دفاع از نظام اسلامی و ولایت فقیه بود، تاکید کرد: حادثه ۹ دی نشان داد که انقلاب ما با دو سرچشمه لایزال و جاودانه اراده الهی برای حفظ نظام اسلامی و حضور مردم برای دفاع از هویت بخشی جمهوری اسلامی پیوند خورده است.

وی اظهار داشت: پیوند عمیق وناگسستنی مردم ایران با دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور متعهدانه و موثر در صحنه های دفاع از آرمان ها و دستاوردهای آن در طول بیش از سه دهه گذشته، نشانگر آن است که جمهوری اسلامی ایران، مردمی ترین نظام سیاسی در جهان معاصر است.

دبیر ستاد ساماندهی شئون فرهنگی خراسان شمالی افزود: ملت ایران در روند تثبیت انقلاب و پیشرفت نظام، و احترام به آموزه های دینی اسلام عزیز نمونه و الگو بوده و همواره در مواجهه با تهدیدات و پستی بلندی های چندساله اخیر، افتخارآفرینی و حماسه سازی ها کرده است.

حجت‌الاسلام روحانی نیا با بیان این‌که تشکل‌های دینی نقطه تلاقی سه جریان است، گفت: مردمی‌بودن، تعهد به ارزش‌ها و نظام اسلامی و اتکاء به خلاقیت نقطه های تلاقی با تشکل های دینی است.

وی افزود: تشکل های دینی مانند چشمه ای زاینده است که در ماندگاری انقلاب اسلامی و کارآمدی سازمان تبلیغات اسلامی نقش داشته است.

کد خبر 2204954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha