۸ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۴۲

حجت‌الاسلام سروستانی:

حماسه 9 دی پاسخ محکمی به دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بود

حماسه 9 دی پاسخ محکمی به دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بود

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: حماسه 9 دی پاسخ محکمی به دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی عصر یکشنبه در جمع فعالان فرهنگی و دینی استان بوشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران هر روز قوی‌تر از گذشته می‌شود و شاهد گسترش انقلاب اسلامی ایران به نقاط مختلف جهان هستیم.

وی ادامه داد: هر چند دشمنان تلاش‌های بسیار زیادی را برای تضعیف کشور ما انجام می‌دهند و تلاش دارند که با جنگ نرم و تحریم و جنگ اقتصادی و... به ما ضربه بزنند ولی با بصیرت و هوشیاری مردم و حرکت در مسیر ولایت، ایران اسلامی هر روز ریشه‌دارتر می‌شود و دشمنان نیز به سمت نابودی پیش می‌روند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی در سال 88 تلاش کردند تا با استفاده از احساسات مردم و راه‌اندازی برخی جریانات، توطئه‌های خود را در ایران اجرا کنند که مردم با حضور خود در صحنه حماسه نهم دی‌ماه این اجازه را به آنها ندادند.

نقش مهم رهنمودهای مقام معظم رهبری در حرکت رو به جلو و پیشرفت کشور

وی تصریح کرد: استکبار جهانی با همراهی برخی افراد فریب‌خورده در داخل کشور نقشی اساسی در فتنه انگیزی سال 88 داشتند و می‌خواستند از توسعه و پیشرفت کشور جلوگیری کنند که حماسه نهم دی‌ماه پاسخ محکم و کوبنده‌ای به این اقدامات آنها بود.

سروستانی تاکید کرد: مقام معظم رهبری با هدایت‌های پیامبرگونه خود به خوبی مردم را ارشاد کردند و این حماسه عظیم خلق شد و خواسته ها و اهداف استعماری دشمنان قسم خورده انقلاب نقش بر آب شد.

وی به نقش بسیار مهم رهنمودهای مقام معظم رهبری در حرکت رو به جلو و پیشرفت کشور اشاره کرد و افزود: ما نیز به عنوان نهاد وابسته به دفتر مقام معظم رهبری اید نقش خود را در تبیین این حمایه بزرگ ایفا کنیم.

کد خبر 2204895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha