۸ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۲۳

حجت‌الاسلام بحرانی:

بصیرت دینی و ولایت‌مداری عامل اصلی حماسه 9 دی‌ماه بود

بصیرت دینی و ولایت‌مداری عامل اصلی حماسه 9 دی‌ماه بود

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: بصیرت دینی و ولایت‌مداری عامل اصلی حماسه نهم دی‌ماه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سلمان بحرانی بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به اهمیت روز نهم دی‌ماه در بوشهر پرداخت و اظهار داشت: نهم دیماه روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است و در این روز مردم ایران اسلامی پاسخ بسیار بزرگی به دشمنان دادند و زمینه یاس و ناامیدی آنها را فراهم ساختند.

وی از بصیرت دینی و ولایت‌مداری به عنوان مهمترین عوامل تحقق نهم دی‌ماه نام برد و اضافه کرد: برخی خواص تلاش داشتند تا از برخی جریانات، بهره برداری سیاسی کنند که ملت بزرگ ایران بصیرتر و هوشیارتر از همیشه وارد صحنه شدند و همه این توطئه‌ها را خنثی کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه این حضور مردم در صحنه نه بزرگی به گروه‌های سیاسی و خواص بود، تصریح کرد: برخی خواص به بهانه انتخابات، بر علیه ولایت هجمه‌هایی را آغاز کردند و این افراد نشان دادند که نه به ولایت و نه به قانون اساسی اعتقادی ندارند.

وی لازمه تشخیص حق از باطل را داشتن بصیرت و ولایت‌مداری عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: ولایتمداری و بصیرت باید در تمامی ابعاد و صحنه‌های زندگی انسان حضور داشته باشد که در آموزه‌های قرآنی نیز تاکید بسیاری بر آن شده است.

برگزاری همایش بزرگ 9دی در بوشهر

بحرانی به برخی از برنامه‌های نهم دی‌ماه در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی‌ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، ساعت 9 صبح دوشنبه نهم دی ماه در مصلای بوشهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بهترین و مناسب‌ترین شیوه برای داشتن زندگی سالم و به دور از دغدغه تدبر و تأمل در زندگی پیامبران و امامان است و جوانان ایران اسلامی نیز با بصیرت و دین‌داری گام‌های بلندی در این مسیر برمی‌دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بر وظیفه رسانه‌ها و اهالی فرهنگ و هنر در بصیرف‌افزایی جامعه اشاره کرد و بیان داشت:  دشمنان تهاجم فرهنگی را بر علیه جوانان ما شروع کرده‌اند که این موضوع به عنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان مطرح است.

کد خبر 2204880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha