۸ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۲۲

در مراسم تودیع و معارفه:

ثبات و آرامش به بازار دارو بازگشته است

ثبات و آرامش به بازار دارو بازگشته است

اراک - خبرگزاری مهر: مشاور و قائم مقام وزيربهداشت،درمان وآموزش پزشكي با اشاره به تحريم ها و فشارهاي استكبار جهاني بر كشورافزود:خوشبختانه با تلاش هايي كه دولت یازدهم انجام داده مشكلات دارو كمتر شده است و ثبات به بازاردار بازگشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن امامی رضوی ظهر روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رييس دانشگاه علوم پزشكي اراك افزود: اميدواريم در سال 93 و با ارائه برنامه تحولي جدید در راستای حل مشکلات دارو در بازار  و یا کاسته شدن از حل مشکل دارو برای بیماران ایجاد شود.

وی حل مشکلات دارویی را نیازمند مدیریت مناسب و صحیح دانست و گفت: علاوه بر برنامه ریزی برای حل مشکلات دارویی به مديريت مناسب و هزينه لازم نيازداريم.

امامی رضوی در بخش دیگری از سخنان خود  با اشاره به توديع مجيد رمضاني رييس دانشگاه علوم پزشكي اراك گفت:خانواده بزرگ دانشگاهي هيچگاه بازنشستگي نداشته و همواره از سنگري به سنگر ديگر و از پستي به پست ديگر در حال تغيير وتحول است.

امامي رضوي ضمن تشكر از زحمات دكتر رمضاني افزود: اميدواريم حاصل زحمات ايشان با تلاش هاي دكترطاهر احمدی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشكي اراك به نتيجه برسد.

تحمل و صبر توام با تدبير و شجاعت

مشاور استاندار مرکزی در امور آموزش عالي نیز سه ويژگي را براي يك مدير خوب برشمرد و گفت: اولين ويژگي يك مديرخوب توجه به نوع مسئوليت است و مديري موفق است كه مشغله كاري موجب تضييع حق ديگران نشود و بايد توانايي ها و تجربيات خود را به كار گيرد تا مثمرثمر واقع شود.

حجت الاسلامابراهيمي از تحمل و صبر توام با تدبير و شجاعت به عنوان دومين ويژگي يك مدير نام برد و افزود: مديري موفق است كه اين ويژگي را در برنامه كاري خود بگنجاند.

وي تكريم و تشويق نيكوكاران را ويژگي سوم يك مدير خوب دانست و افزود: بايد همواره زحمات خيرين و نيكوكاران را پاس داشت.

رييس سابق دانشگاه علوم پزشكي اراك هم از 2700روز خدمت خود به عنوان امانتي نام برد كه امروز آن را واگذار كرد.

مجيد رمضاني افزايش تعداد پزشكان و تخت ها، افتتاح بيمارستان اميرالمومنين و آيت ا...خوانساري،تامين دو دستگاه راديوتراپي و شش تخت بستري و راه اندازي بخش قلب براي اولين بار در استان را به عنوان گوشه اي كوچك از7 سال وچهارماه خدمت خود دانست.

مشكلات مالي ونبود كادر درماني دليل اعتراضات هميشگي مردم

وي مشكلات مالي ونبود كادر درماني لازم را دليل اعتراضات هميشگي مردم دانست.

سرپرست دانشگاه علوم پزشكي اراك نيز مشكلات برشمرده در دانشگاه را مشكلي نه استاني بلكه كشوري دانست و افزود: دانشگاه علوم پزشكي با حود 85ميليارد تومان بدهكاري و 16،17ماه عقب ماندگي مطالبات پرسنل خود و ديگر مشكلات نيلزمند تقويت نظام است كه بايد درصدد جلب رضايت مردم فعاليت كند.

حسن طاهر احمدي همكاري ديگر مسئولان استاني را لازمه تحقق اهداف و برطرف كردن مشكلات دانست و خاطر نشان كرد: ما براي خدمت به مردم آمده ايم و بايد در همه سايل باهم و دركنار هم باشيم.                                          

رئيس سازمان نظام پزشكي ومعاونت درمان استان هم در اين جلسه با اشاره به ارتقاي علمي ودرماني در بخش آموزش و درمان علوم پزشكي افزود: درمان در تمام نقاط استان به هم وابسته است و ما براي خدمت به مردم مانند سكان هدايت درمان هستيم.

تكريم دكتر مجيد رمضاني رييس سابق دانشگاه علوم پزشكي اراك و معارفه دكترحسن طاهر احمدي سرپرست دانشگاه باحضور مشاور و قائم مقام وزيربهداشت،درمان وآموزش پزشكي وجمعي از مسئولان استاني در مجتمع دانشگاهي پيامبر اعظم برگزار شد.

 


 

کد خبر 2204709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha