۸ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۴۲

حواشی دیدار استقلال - ملوان؛

معرفی علی دایی به عنوان مافیای فوتبال ایران!

معرفی علی دایی به عنوان مافیای فوتبال ایران!

هواداران تیم فوتبال استقلال در جریان دیدار با ملوان بارها علیه سرمربی پرسپولیس شعار دادند و وی را مافیای فوتبال ایران خواندند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ملوان انزلی در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت 14:25 دقیقه امروز یکشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

* با وجود ارزان شدن بلیت مسابقات همچنان استقبال زیادی از مسابقات نمی شود چرا که در این مسابقه حدود 1500 هوادار استقلال حضور داشت.

* حدود 150 هوادار ملوان هم با حضور در آزادی ضمن تشویق تیم خود پژمان نوری بازیکن استقلال را که سابقه حضور در ملوان را دارد تشویق کردند.

* امیر قلعه نویی در این مسابقه به بازیکنانی مثل محمد قاضی و جواد نکونام استراحت داد.

* پژمان نوری و مهرداد اولادی دو بازیکن استقلال قبل از بازی به سمت نیمکت ملوان رفتند و با همبازیان سابق خود خوش و بش کردند.

* محمود فکری، علی نظری جویباری، صادق درودگر و امیرحسین فشنگچی در جایگاه ویژه ورزشگاه حضور دارند و این مسابقه را از نزدیک تماشا می کنند.

* تماشاگران استقلال در دقایق پایانی نیمه اول علیه علی دایی سرمربی پرسپولیس شعار دادند و وی را به مافیای فوتبال ایران خواندند. چندی پیش شعارهای هواداران استقلال علیه دایی باعث بالا گرفتن تنش‌ها میان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شده بود.

کد خبر 2204780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha