۸ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۰۹

مازیار زارع تاکید کرد:

داوران با استقلال و پرسپولیس مهربان هستند/ فغانی بد صحبت می‌کند!

داوران با استقلال و پرسپولیس مهربان هستند/ فغانی بد صحبت می‌کند!

هافبک تیم فوتبال ملوان انزلی با انتقاد شدید از علیرضا فغانی داور دیدار این تیم با استقلال، گفت: داوران همیشه با دو تیم استقلال و پرسپولیس مهربان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار زارع بعد از شکست تیم ملوان برابر استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در این بازی خوب نبودیم و حق استقلال بود که پیروز شود ولی نمی‌دانم چرا فغانی یکدفعه جلال رافخایی را اخراج کرد.

وی افزود: در بازی قبلی ما با پرسپولیس، بازیکنان حریف بازیکن ما را از وسط نصف کردند ولی داور با آنها کاری نداشتند! چون آنها استقلال و پرسپولیس هستند و داوران با این دو تیم مهربانند.

هافبک ملوان در ادامه انتقاداتش از فغانی، تاکید کرد: فغانی واقعا بد صحبت می‌کند و لحن بدی دارد. او باید درست صحبت کند. حالا چون ایشان وسط زمین همه کاره هستند، باید اینطور حرف بزند؟ باز هم می‌گویم داوران با استقلال و پرسپولیس مهربان هستند بخصوص فغانی که لحن صحبت‌هایش در شان داور بین المللی نیست.

تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان بندرانزلی در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز یکشنبه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم استقلال با دو گل حریف خود را شکست داد.

کد خبر 2204863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha