۸ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۴۴

۹دی روز تجلی بلوغ سیاسی و معرفتی مردم ایران بود

۹دی روز تجلی بلوغ سیاسی و معرفتی مردم ایران بود

بندرعباس - خبرگزاری مهر: مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه درباره اهمیت 9 دی در تاریخ ایستادگی ملت ایران گفت: ۹دی روز تجلی بلوغ سیاسی و معرفتی مردم ایران بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالنبی صداقت عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش دشمن برای براندازی نظام در جریان فتنه سال ۸۸خاطر نشان کرد: فتنه ۸۸ یکی از توطئه های گسترده دشمن برای به چالش کشیدن نظام اسلامی بود. وی افزود: در این فتنه متأسفانه برخی از خواص بی بصیرت هم مردود شدند و برخی از خواص هم آن چه نباید بگویند را گفتند و آن چه باید می گفتند را نگفتند و در مسیر خواست دشمن قرار گرفتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با بیان این که فتنه ۸۸ حدود هشت ماه کشور و انقلاب اسلامی را دچار یک چالش جدی کرد، ادامه داد: این فتنه به لطف الهی و با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین خواص زیادی از اهل حق و به ویژه امت بصیر و انقلابی ما خنثی شد و برگ زرین دیگری بر مصحف قطور افتخارات امت اسلامی ما افزوده شد.

حجت الاسلام صداقت با اشاره به نقش محوری رهبری در کنترل و ریشه کنی این فتنه، عنوان کرد: در این واقعه بار دیگر کارآیی و نقش بی بدیل ولی فقیه برای اداره نظام اسلامی به ویژه در شرایط بحرانی، نمایان تر شد.

وی افزود: در جریان فتنه سال ۱۳۸۸ دولت‌های غربی که از روند ماجرا به وجد آمده و در پوست خود نمی گنجیدند، به طور علنی و بی پرده از سران فتنه حمایت کردند و آنها را سرمایه های خود خواندند.

صداقت در ادامه گفت: دشمن که طی سالهای منتهی به سال ۸۸ در قالب انقلاب های رنگی توانسته بود نظام‌هایی را دستخوش تغییر و دگرگونی کند، تصور می کرد همین رویه در قالب فتنه ۸۸، نظام جمهوری اسلامی ایران را نیز ساقط خواهد کرد.

وی با بیان این که دشمن شناختی از اعتقادات دینی ما نداشت، تصریح کرد: باید توجه کرد رهبری در خاموش کردن این فتنه، نقشی بی بدیل داشت و مردم به تبعیت از ایشان در صحنه حاضر شدند و با مدد خداوند متعال این فتنه سرکوب شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ندسا ادامه داد: معتقدیم که عوامل فتنه در داخل کشور چه آگاهانه و چه ناآگاهانه مزدور دشمن شدند و در زمین دشمن بازی کردند و تردیدی نداریم هر کسی که به هر طریقی به این فتنه دامن زد، از دشمن پیروی کرد.

وی با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در فتنه ۸۸ افزود: هر چه زمان می گذرد نقش خباثت آمیز و جنایت آمیز این رژیم در منطقه و به ویژه جهان اسلام آشکارتر می شود و در فتنه ۸۸ نیز نقش این رژیم بیش از سایر دشمنان نظام مشهود بود.

حجت الاسلام والمسلمین صداقت در پایان تصریح کرد: باید هر سال ۹ دی را گرامی بداریم چرا که این روز، روز بصیرت و آگاهی مردم ما بود و مردم بدانند دشمن همیشه در کمین ما است.

 

 

کد خبر 2204846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha