۸ دی ۱۳۹۲، ۱۶:۵۸

حنیف عمران‌زاده:

امسال توپ‌های من درون دروازه می‌رود

امسال توپ‌های من درون دروازه می‌رود

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران که در دیدار برابر ملوان بندرانزلی هر دو گل این تیم را به ثمر رسانده بود تاکید کرد: سال گذشته بد شانس بودم ولی امسال توپ‌های من درون چارچوب دروازه می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، حنیف عمران‌زاده که در پایان دیدار تیم‌های استقلال و ملوان بندرانزلی به عنوان بهترین بازیکن میدان برگزیده شده بود خاطرنشان کرد: بازی نسبتا خوبی را شاهد بودیم. ملوان تا زمانی که 10 نفره نشده بود ما را اذیت کرد ولی پس از آن همه چیز تحت کنترل ما بود.

وی در خصوص گلزنی‌های خود در این فصل گفت: سال گذشته من خیلی بدشانس بودم و توپ‌هایم درون دروازه نمی‌رفت ولی امسال خدا را شکر می‌کنم که ضرباتم درون دروازه حریفان می‌رود و تبدیل به گل می‌شود که البته این هم از زحمات همه بچه ها است.

عمران‌زاده درباره مشکلاتی که در این فصل وجود داشت بیان کرد: از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشتیم. این اواخر ملی‌پوشان با ما تمرین می‌کنند و تیم به وضعیت بهتری رسیده است. البته پژمان منتظری هم از جمع ما می‌خواهد جدا شود که مشکلات ما را بیشتر خواهد کرد. امیدوارم که هواداران به استادیوم بیایند و ما را حمایت کنند.

تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان بندرانزلی عصر امروز یکشنبه در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم استقلال با دو گل برابر حریف خود به برتری دست یافت.

کد خبر 2204860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha