۸ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۱۴

انتقاد شدید مهاجم ملوان از داور بازی با استقلال

انتقاد شدید مهاجم ملوان از داور بازی با استقلال

مهاجم تیم فوتبال ملوان انزلی با انتقاد از علیرضا فغانی داور بازی با استقلال گفت: فغانی به تکل از پشت بازیکن استقلال کارت قرمز نداد ولی وقتی به او گفتم درست قضاوت کن، به من کارت قرمز داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال رافخایی بعد از پیروزی تیم فوتبال استقلال تهران برابر ملوان در جمع خبرنگاران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: نمی‌دانم چرا علیرضا فغانی به تکل از پشت مجید غلام نژاد کارت قرمز نداد. وقتی این موضوع را به فغانی گفتم، او گفت "شما دخالت نکن".

مهاجم ملوان افزود: من هم به فغانی گفتم درست قضاوت کن که بعد از این صحبتم، به من کارت قرمز داد! من کار خاصی نکردم و فقط برای فغانی دست زدم ولی او کارت زرد دوم و کارت قرمز را به من نشان داد!

رافخایی تاکید کرد: حالا اگر هم حرکت من اخطار داشت، برای سئوال است که چرا فغانی به حرکت غلام نژاد و تکل از پشت او کارت قرمز نداد؟ چرا داوران روی استقلال و پرسپولیس دقیق قضاوت نمی‌کنند ولی روی صحبت‌ها و حرکات ما دقیق هستند. فغانی همان داوری است که در فینال جام حذفی به خاطر تکل بازیکن ملوان در وسط زمین به او کارت قرمز مستقیم نشان داد. حالا ما هم هرچقدر حرف بزنیم، به جایی نمی‌رسد و کاریش نمی‌شود کرد.

تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان بندرانزلی عصر امروز یکشنبه در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی باشگاه‌های کشور به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم استقلال با دو گل برابر حریف خود به برتری دست یافت.

کد خبر 2193657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha