۸ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۰۳

دراگان اسکوچیچ:

فغانی را می‌بینم تا یکماه خوش‌شانسی نمی‌آورم/ تاکتیک استقلال تکراری بود

فغانی را می‌بینم تا یکماه خوش‌شانسی نمی‌آورم/ تاکتیک استقلال تکراری بود

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با اشاره به داور دیدار این تیم مقابل استقلال تهران گفت: من هر وقت چهره فغانی را می بینم تا یکماه خوش شانسی نمی آورم.

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل استقلال در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب گفت: من به استقلال تبریک می گویم. آنها روی سانترهایی که از نقطه کرنر انجام دادن به گل رسیدند که در مسابقات لیگ هم با همین تاکتیک به آنها باختیم.

وی اضافه کرد: ما می دانستیم که استقلال این برنامه را در پیش گرفته است و حتی یک بازیکن بیشتر را برای این کار قرار داده بودیم تا در ضربات ایستگاهی بازیکنان آنها را مهار کنیم ولی آنها واقعا خوب بودند و اخراج بازیکن ملوان هم کار را برای استقلال راحت تر کرد.

سرمربی ملوان در پاسخ به این پرسش که آیا اخراج رافخایی درست بود؟ گفت: وقتی در بازی پرسپولیس پیام صادقیان با آرنج به صورت بازیکن ما زد و اخراج نشد مشخص بود که شرایط به سود ما نخواهد بود. اگر قانونی وجود دارد برای همه یکسان و مساوی باشد من این داور (فغانی) را هر وقتی می بینم تا یکماه خوشانسی نمی آورم.

اسکوچیچ در بخش دیگری از حرف‌هایش خاطر نشان کرد: به هر حال ما روی دو ضربه کرنر و با یک بازیکن کمتر به استقلال باختیم و این طور باختن چندان جالب نیست.

وی همچنین در خصوص تغییرات مدیریتی در این باشگاه اظهار داشت: مالکان جدید تازه به این تیم آمده اند و باید به آنها وقت داد تا شرایط را بررسی کنند آنها در طول 5 روز نمی توانند کار انجام دهند من امیدوارم که مالکان جدید بتوانند تیم را به درستی مدیریت کنند.

اسکوچیچ با اشاره به تیمهای استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: فرق استقلال و پرسپولیس با ملوان در این است که با آنها بیش از حد احترام گذاشته می شود و این موضوع را فوتبال اسپانیا بین تیم‌های بارسلون و رئال مادرید با سایر حریفان می بینیم شاید روزی هم ملوان به جایی برسد که حریفان به آن خیلی احترام بگذارند.

کد خبر 2204876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha