۸ دی ۱۳۹۲، ۱۹:۲۲

آيت‌الله مهمان‌نواز:

دولت تدبير و اميد نياز به حمايت مردم دارد/ لزوم ايستادگي در برابر زياده خواهي‌هاي دشمن

دولت تدبير و اميد نياز به حمايت مردم دارد/ لزوم ايستادگي در برابر زياده خواهي‌هاي دشمن

بجنورد - خبرگزاري مهر: نماينده مردم خراسان شمالي در مجلس خبرگان رهبري گفت: دولت تدبير و اميد نياز به حمايت مردم دارد چرا كه با حمايت مردم از دولت و مسئولان، آينده بهتري براي كشور رقم مي خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، آيت الله حبيب الله مهمان نواز عصر يكشنبه در ديدار با رييس نمايندگي وزارت امور خارجه در خراسان شمالي، با اشاره به فعاليت‌هاي دولت تدبير و اميد در عرصه هاي مختلف، اظهار كرد: مردم بايد اين دولت را ياري و حمايت كنند تا مسئولان بتوانند برنامه هاي خود براي آينده بهتر كشور پياده كنند.

وي در ادامه با اشاره به مذاكرات هسته اي ايران و كشورهاي گروه 1+5 تلاش هاي دشمنان براي جلوگيري ايران از دست يابي به انرژي صلح آميز هسته اي را نادرست دانست و گفت: كشورهاي غربي انرژي هسته اي را براي سلاح هسته اي و كشتار جمعي انسان ها مي خواهند در حالي كه هدف ما از دست يابي به انرژي هسته اي، فناوري هاي صلح آميز آن است.

عضو سه دوره مجلس خبرگان رهبري تصريح كرد: در اين مذاكرات نيز مي بايد ما منطق خود براي استفاده صلح آميز از انرژي هسته اي را به مردم دنيا نشان دهيم چرا كه تمام مردم دنيا حق دارند از انرژي صلح آميز هسته اي براي بهبود زندگي خود استفاده كنند.

به گفته آيت الله مهمان نواز در اين زمينه بايد هوشيار بود و با ايستادگي بر اصول و حقوق اجازه نداد تا دشمن اهداف خود را به ما تحميل كند.

وي اضافه كرد: اگر امروز در مسئله هسته اي يك گام عقب نشيني كنيم، دشمن 100 گام جلوتر مي آيد و آنگاه مقابله با وي مشكل تر مي شود.

آيت الله مهمان نواز اظهار كرد: البته اين مقاومت هزينه هايي دارد، همان گونه كه دشمنان تحريم هاي همه جانبه را بر ملت ايران تحميل كردند تا شايد مردم از مقاومت دست بردارند.

امام جمعه سابق بجنورد اضافه كرد: اما با وجود مشكلات و تحريم ها وضع مردم چندان بد نيست و به نسبت دوران ستم شاهي كه ثروت و امكانات تنها در اختيار افراد معدودي بود اكنون قاطبه جامعه وضعيت خوبي دارند.

به گفته وي در اين مذاكرات نيز آمريكا و كشورهاي غربي به دنبال منافع مادي خود هستند و به همين دليل نيز نبايد حتي ذره اي به آنها اطمينان كرد.

کد خبر 2204932

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha