۸ دی ۱۳۹۲، ۱۹:۴۹

نكويي:

مسابقات پينگ پنگ قهرماني خراسان شمالي برگزار شد

مسابقات پينگ پنگ قهرماني خراسان شمالي برگزار شد

بجنورد - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: هفدهمين مرحله مسابقات پينگ پنگ دوره‌اي استان در بجنورد برگزار شد.

ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاري هفدهمين مرحله مسابقات تنيس روي ميز دوره ای خراسان شمالي اظهار كرد: اين مسابقات به صورت آزاد با حضور 25 پينگ پنگ باز از شهرستان هاي مختلف استان خراسان شمالي و رضوي به ميزباني بجنورد و در محل سالن تنيس روي ميز مجموعه ورزشي شهيد عليدخت برگزار شد.

به گفته وي در پايان اين مسابقات اميرحسين رفيعي از بجنورد به مقام قهرماني رسيد، رسول سليمي از بجنورد در رده دوم ايستاد و مصطفی آزادوار از خراسان رضوي مقام سوم را كسب كرد.

نكويي يادآور شد: در شانزدهمين دوره اين مسابقات هم كه با شركت 27 پينگ پنگ باز در رده سني آزاد برگزار شد، رسول سلیمی و مجید خاوری از بجنورد به ترتيب اول و دوم شدند و امیرحسین رفیعی و امید سلیمانی نيز به عنوان سوم مشترك دست يافتند.

اين مسئول اضافه كرد: همچنين يك دوره مسابقات تنيس روي ميز آزاد در رده سني جوانان نيز در محل آكادمي تنيس روي ميز خراسان شمالي با حضور 22 پينگ پنگ باز جوان و نوجوان از شهرستان هاي مختلف استان برگزار شد كه در پايان رامین خاکشور از بجنورد به مقام قهرماني رسيد، عماد جعفرزاده از بجنورد دوم شد و امین مقصودی نوجوان با آتیه استان از بجنورد نيز عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حال حاضر حدود 200 پينگ باز آقا و خانم به صورت رسمي و بيمه شده در شهرستان هاي مختلف خراسان شمالی در رشته تنيس روي ميز فعال هستند.

کد خبر 2204943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha