۹ دی ۱۳۹۲، ۹:۳۵

با سخنرانی دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس؛

یادواره شهدای شهر ماهدشت کرج برگزار می شود

یادواره شهدای شهر ماهدشت کرج برگزار می شود

کرج - خبرگزاری مهر: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهدشت از برگزاری مراسم یادواره شهدای شهرماهدشت کرج و از حضور نماینده مردم قزوین و دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این مراسم خبر داد.

حجت الاسلام محمود دهقاندار در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این خبر گفت: برگزاری مراسم معنوی یادواره شهدا یکی از کارهائی است که اگر فراتر از توانمان انجام دهیم در حق شهدا و برای شهدا صورت گرفته است هر چند این یکی از ابتدائی ترین کارهائی است که می توانیم انجام دهیم اما برکات و فضائل خاص خودش را به همراه دارد.

دبیر ستاد یادواره شهدای ماهدشت در همین باره افزود: پیرو همین موضوع بر آن شدیم تا همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) مراسم یادواره شهدای شهرماهدشت را هم برگزار کنیم.

حجت الاسلام دهقاندار در همین باره توضیح داد: در واقع ستاد یادواره شهدای ماهدشت در نظر دارد در تاریخ نهم دیماه که مصادف است با سالروز حماسه نه دی - روز بصیرت و ولایت- و سالروز رحلت جانگداز پیامبر خاتم حضرت محمد(ص)  و همچنین شهادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) مراسم یادواره سرداران و 110 شهید ماهدشت را با حضور بسیجیان دلاور و امت ولایتمدار و خیل عزادارن شهر ماهدشت برگزار کند.

این مسئول اضافه کرد: همچنین سخنران مراسم حجت الاسلام سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین و دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی است.

به گفته سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهدشت این مراسم همزمان با نماز مغرب و عشاء در خیابان شهید بهشتی، مسجد سیدالشهداء(ع) ماهدشت کرج برگزار می شود.

کد خبر 2205022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha