۹ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳

گردهمایی دانشجویان دانشگاه های تهران به مناسبت حماسه 9 دی

گردهمایی دانشجویان دانشگاه های تهران به مناسبت حماسه 9 دی

دبیر مراسم تجمع بزرگ دانشجویی مردمی 9 دی ازگردهمایی بزرگ دانشجویان دانشگاه های تهران و مردم به مناسبت حماسه 9 دی خبر داد .

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان تقوی دبیر مراسم تجمع بزرگ دانشجویی مردمی 9 دی به بیان جزئیات این مراسم پرداخت و هدف از برگرای این مراسم را یادآوری فتنه 88 و ظلم بزرگی که به معنی واقعی به ملت ایران در این سال شد؛ جلوگیری از فراموشی مسببین این ظلم بزرگ و اعلام در خواست عمومی از قوه قضائیه مبنی بر برخورد عادلانه در محکمه ای عمومی با این افراد عنوان کرد.

وی افزود: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مبنی بر اینکه روز 9 دی ماندنی شده است، لذا وظیفه ماست که از فراموشی این یوم الله تاریخی و این حضور حماسی مردم جلوگیری کرده و دراین روز فریاد برائت خود از هرگونه فتنه گری علیه نظام اسلامی را به گوش دشمنان اسلام و انقلاب و رهبری برسانیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب در ادامه با بیان اینکه دانشجویان دانشگاه‌های تهران در این مراسم حضور بهم خواهند رساند، افزود:  سخنران اصلی برنامه، سردار نقدی خواهد بود و از دیگر برنامه های این تجمع می توان به سخنرانی نمایندگان دانشجویی ،مداحی و ... اشاره کرد.

وی ادامه داد: این مراسم راس ساعت 15 در مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین آغاز و تا ساعت 17 ادامه خواهد داشت.
 

کد خبر 2205134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha