۱۱ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۵۶

روزبه:

چاره اندیشی برای تربیت کودکان در طراز دینی ضروری است

چاره اندیشی برای تربیت کودکان در طراز دینی ضروری است

قزوین- خبرگزاری مهر: استاندار قزوین گفت: با کمک اهل فن و متخصصان باید برای تربیت کودکانی در طراز دینی چاره اندیشی و برنامه‌ریزی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفتمین سوگواره بین‌المللی شعر، قصه و هنر حسینی(ع) ظهر چهارشنبه با حضور آیت الله هادی باریک بین نماینده ولی فقیه در استان، مرتضی روزبه استاندار، علیرضا حاجیان زاده مدیرعامل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان، محمدرضا سنگري نويسنده و عاشورا پژوه برجسته کشور و مهمانان خارجی از کشورهای خارجی و جمعی از مسئولان استان با عنوان حماسه در كربلا در محل کانون استان برگزار شد.

مرتضي روزبه در این مراسم با بیان اینکه باید حوزه تربيت ديني كودكان را دريابيم اظهارداشت: حوزه تربيت ديني كودكان از عرصه هاي بسيار مهم و تاثير گذاري است كه بايد اعتراف كنيم تاكنون به طور جدي با آن برخورد نكرده ايم.

وي افزود: در همه جاي دنيا مقطع ابتدايي در نظام آموزشي از مقاطع زيربنايي و زير ساختي در حوزه كودكان است كه متاسفانه در ايران مورد غفلت قرار گرفته و از اين بابت خسارات سنگيني را در حوزه تعليم و تربيت وارد كرده است.

استاندار با بيان اينكه چاره اندیشی براي تربیت کودکان در طراز دینی ضروری است تصريح كرد: تحقق اين هدف از طريق برگزاري همايش و جلسات سخنراني امكان پذير نيست بلكه بايد با استفاده از اهل فن و متخصصين اين حوزه ، برنامه ريزي و بستر فعاليت در اين عرصه را فراهم كرد.

وي افزود: در حوزه ساختمان بيش از هشت هزار مهندس و كارشناس در استان قزوين فعاليت دارند اما به جرأت مي توان اذعان كرد در كل استان به تعداد انگشتان يک دست متخصص و نيروي كارشناس در حوزه تربيت ديني كودكان نداريم.

روزبه بیان كرد: در حوزه آموزش و پرورش گاهی شاهد برنامه ريزي ها و تصميم گيري هاي شتاب زده هستيم كه بايد از آن پيشگيري كرد و براي موضوع تربيت ديني كودكان يک برنامه ريزي دقيق و جامع تدوين و اجرايي کرد.

کد خبر 2206207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha