۱۳ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۵۵

انگین فیرات در گفتگو با مهر:

مس مجبور به پیروزی است/ به من باشد کاوه رضایی را به تیم ملی نمی‌دهم

مس مجبور به پیروزی است/ به من باشد کاوه رضایی را به تیم ملی نمی‌دهم

سرمربی تیم فوتبال سایپا معتقد است مس تیم بزرگی است و به دلیل بدشانسی در چنین جایگاهی قرار گرفته است. وی همچنین می‌گوید تیمش در بازی روز شنبه رقیب بسیار سرسختی دارد، تیمی که مجبور است به خاطر جایگاهش پیروز شود.

انگین فیرات در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد میزان آمادگی تیمش پیش از دیدار با مس کرمان ضمن بیان مطلوب فوق گفت: در این چند روز تعطیلی لیگ، یک بازی با راه‌آهن انجام دادیم و بازیکنانی را در آن مسابقه به میدان فرستادیم که اکثر آنها  نیمکت‌نشین بودند. آن بازی برای ما مثبت بود و بیش از گذشته برای حضور در لیگ ما را آماده کرد.

وی در مورد عملکرد پرنوسان تیم سایپا در این فصل اظهار داشت: در این هفته‌ها بسیار بدشانس بودیم، در حالیکه خوب بازی می‌کردیم اما نتایج‌مان قابل توجه نبود. به همین دلیل پیروزی مقابل ذوب‌آهن برای ما بسیار اهمیت داشت که خوشبختانه در یک بازی سراسر جنگندگی توانستیم حریف را شکست داده و سه امتیاز مهم آن بازی را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا اضافه کرد: در این هفته‌ها ما بازی‌های خوبی را ارائه می‌کنیم اما بازیکنان تیم ما در یک سطح نیستند. چند نفر از بازیکنان ما تجربه بالایی دارند اما برخی دیگر بی‌تجربه‌اند و همین مساله باعث شده در نواختن ضربات نهایی کم دقت باشند و توپ‌های‌شان به گل تبدیل نشود. اتفاقی که ما را از گرفتن چندین امتیاز مهم محروم کرد.

وی ادامه داد: سایپا از نفراتی تشکیل شده که بسیاری از آنها سال گذشته کمتر به میدان رفتند و یا از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمده‌اند. باید به این بازیکنان وقت داد زیرا نخستین بار است که حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند. من امیدوارم سال آینده همین بازیکنان به نفرات کلیدی تبدیل شوند.

فیرات در مورد دیدار با مس کرمان هم خاطرنشان کرد: قطعاً بازی سختی است. مس کرمان به دلیل میزبانی مجبور است بازی را ببرد. آنها نفرات تاثیرگذاری دارند که چند بازیکن خوب هم در نیم فصل به آنان اضافه شد. ضمن اینکه باید گفت مس از نظر نفرات جزو تیم‌های بالای جدول است،

وی همچنین یادآور شد: بعضی مواقع در فوتبال بدشانسی‌ها باعث می‌شود یک تیم برخلاف شایستگی‌اش به جایگاهی برسد که اصلا استحقاق آن را ندارد. مس امروز چنین شرایطی دارد و با بدشانسی در این رده قرار گرفته است. ما می‌دانیم شنبه چه رقیب سختی را پیش رو خواهیم داشت و امیدوارم بازیکنان جوان و کم تجربه من بر استرس خود غلبه کرده تا در آن بازی به نتیجه مطلوب و دلخواه دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا البرز در مورد حضور کاوه رضایی در تیم زیر 22 سال هم اینگونه اظهار نظر کرد: ما علاوه بر کاوه، نفراتی همچون علی قلی‌زاده و رضا جعفری را در تیم جوانان داریم که قلی‌زاده در همین تیم مصدوم شد. باور کنید آنها خصوصاً کاوه رضایی جزو مهم‏‎ترین عناصر تیم ما هستند. کاوه امسال خیلی پیشرفت کرده و قطعاً در آینده هم به ما و هم به فوتبال ایران کمک بسیاری خواهد کرد و نبودش به ما ضربه می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: اگر به من باشد، کاوه را به تیم ملی نمی‌دهم زیرا این بازیکن را لازم دارم. در تیم من 20 بازیکن ملی‌پوش وجود ندارد که برخی از آنها را به تیم ملی بدهم و آسیب نبینم. ما چند بازیکن باتجربه داریم که از دست دادن یکی از آنها به ما ضربه می‌زند و همین موضوع است که اهمیت حضور کاوه رضایی در سایپا را بیشتر می‌کند. باید ببینم برنامه مسئولان لیگ و تیم سایپا در این خصوص چیست.

فیرات در پایان در مورد اینکه فکر می‌کند سایپا در پایان فصل در چه جایگاهی قرار می‌گیرد، هم گفت: من اصلاً به جایگاه نگاه نمی‌کنم. در ابتدای فصل به مردم فوتبال دوست البرز قول دادم فوتبال خوبی را ارائه کنیم و به فوتبال ایران بازیکنان جدیدی را معرفی کنیم که فکر می‌کنم تا به امروز توانسته ام به قول‌‎های خود عمل کنم. البته امیدوارم در پایان فصل بهترین جایگاه را به دست آوریم.

کد خبر 2206593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha