۱۲ دی ۱۳۹۲، ۲۳:۴۷

تقوی در نشست خبری:

ذوب‌آهن نگاه ویژه‌ای به جام حذفی دارد/ بهتر می‌شویم

ذوب‌آهن نگاه ویژه‌ای به جام حذفی دارد/ بهتر می‌شویم

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم ما نگاه ویژه‌ای به جام حذفی دارد و تلاش می‌کند که با پیروزی مقابل استقلال، در جام حذفی نتیجه بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی تقوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ملوان بندرانزلی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با بیان اینکه شرایط ذوب‌آهن در حال حاضر بسیار حساس است، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: تیم‌هایی که در پائین جدول هستند، تعداد زیادی دارند و این مساله باعث می‌شود که استرس تیم‌های پائین جدولی بیشتر شده و همه برای این مسئله تلاش کنند.

وی با اشاره به شرایط ذوب‌آهن افزود: تیم ما در هفته‌های گذشته تغییرات بسیاری در تمرینات خود انجام داده و بازیکنان ما در حال حاضر باانگیزه‌تر هستند و تلاش می‌کنیم که با تمرینات از این شرایط خارج شویم و در این دو هفته، نسبت به گذشته بهتر شده‌ایم اما متاسفانه در زمینه نتیجه‌گیری خوب نبوده‌ایم.

سرمربی ذوب‌آهن با بیان اینکه باز هم باید با صبر و حوصله کار کرد و زود از کوره در نرفت، بیان داشت: ما نباید اشتباهات را بیش از اندازه بزرگ کنیم زیرا بزرگ کردن اشتباهات فردی در زمین می‌تواند به تیم در آینده لطمه بزند بنابراین باید با انسجام حرکت کنیم.

وی با اشاره به اهمیت بازی‌های پایانی لیگ برتر برای ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: این 10 بازی برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید کاری کنیم که با آرامش، از فرصت‌های خود استفاده کنیم.

تقوی با اشاره به بازی هفته آینده تیمش مقابل سایپا گفت: تیم ما در بازی با سایپا تیم برتر میدان بوده و 7 موقعیت گلزنی داشت ما متاسفانه ما از این موقعیت‌ها به دلایل مختلف استفاده نکردیم که کیفیت زمین در آن تاثیرگذار بود. تلاش می‌کنیم که در بازی فردا از موقعیت‌های خود استفاده کرده و پیروز میدان باشیم اما ملوان تیم خوبی است که کادر فنی آن در ابتدا گزینه تعویض بودند اما رفته رفته این تیم بهبود پیدا کرده و بازیکنان جوان و باتجربه این تیم شخصیت خاصی دارند.

وی با اشاره به مشکلات دروازه‌بان تیمش در بازی‌های اخیر گفت: نمی‌خواهیم اعتماد به نفس این بازیکن را خراب کنیم زیرا این بازیکن در مس کرمان عملکرد خوبی داشته و نباید مشکلات تیم را به گردن او بیاندازیم اما ما از او حمایت می‌کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن تاکید کرد: ما در کنار او رشید مظاهری، دروازه‌بان تعویضی خود را داریم و وقتی که شرایط تیم بهتر شود، از او و سایر بازیکنان استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ذوب‌آهن نگاه ویژه‌ای به جام حذفی دارد، تصریح کرد: جام حذفی قانون خودش را دارد و حتی اگر استقلال به دلیل نتایج خود در لیگ، رو به جام حذفی بیاورد، ما تلاش می‌کنیم که مقابل این تیم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

تقوی در پایان گفت: بازی با استقلال فرصت خوبی است که در آن مشکلات خود را برطرف کرده و با انگیزه مشکلات دو فصل گذشته را برطرف کنیم.

 

 

کد خبر 2206613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha