۱۲ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۱۹

یحیی گل‌محمدی:

مقابل پرسولیس اعتماد بنفس بالایی داریم/ نوروزی به این بازی نمی‌رسد

مقابل پرسولیس اعتماد بنفس بالایی داریم/ نوروزی به این بازی نمی‌رسد

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با بیان اینکه رضا نوروزی را به علت مصدومیت مقابل پرسپولیس در اختیار نداریم، تاکید کرد: با توجه به اینکه در 10 بازی اخیر شکستی را پذیرا نشده‌ایم از اعتماد به نفس بالایی برخوردار بوده و در این بازی به دنبال شکست پرسپولیس هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحی گل‌محمدی در نشست خبری این تیم قبل از دیدار مقابل پرسپولیس با بیان این مطلب افزود: بازی بسیار حساس و سختی را مقابل پرسپولیس خواهیم داشت و گرفتن امتیاز از تیمی که در چهار هفته اخیر به چهار پیروزی دست پیدا کرده و از لحاظ جسمی و روحی و روانی در آمادگی بسیار خوبی به سر می‌برد، برای ما کمی سخت خواهد بود.

وی در بخش دیگری از حرف‌هایش  تاکید کرد: پرسپولیس به دنبال تداوم پیروزی‌هایش بوده و می‌خواهد پنجمین برد متوالی خود را نیز کسب کند با این حال ما در طول این هفته تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم و با توجه به اینکه در 10 بازی اخیر شکستی نداشته‌ایم از اعتماد به نفس بالایی برای مقابله با پرسپولیس برخوردار بوده و همانند بازی دور رفت مترصد گلزنی به پرسپولیس هستیم.

سرمربی تیم نفت تهران در خصوص وضعیت نوروزی‌های نفت برای دیدار مقابل پرسپولیس نیز گفت: وضعیت رضا نوروزی که مشخص است و وی به علت آسیب دیدگی نمی‌تواند تیم ما را همراهی کند اما هادی نوروزی برای این دیدار مشکلی نخواهد داشت و مقابل قرمزپوشان بازی خواهد کرد. ضمن اینکه بهرام دباغ و حسین امامیان مصدوم هستند.

گلم‌حمدی در پاسخ به این سوال که آیا در بازی برگشت به پرسپولیس گل بزنید خوشحالی خواهید کرد یا خیر، گفت: ترجیح می‌دهم راجع به این سئوال جوابی ندهم چون در بازی رفت یکی از همکاران شما این سوال را از من پرسید و علی دایی از جوابی که من به این خبرنگار دادم از من گله‌مند شد.

کد خبر 2206554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha