۱۳ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۳۱

علی دایی:

نیمه اول بدترین بازی فصل پرسپولیس بود/ نفت یک موقعیت هم نداشت

نیمه اول بدترین بازی فصل پرسپولیس بود/ نفت یک موقعیت هم نداشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر نفت و در خطر افتادن از دست رفتن صدر جدول گفت: ما در نیمه اول فوتبال ضعیفی را ارائه کردیم که به نظرم بدترین بازی پرسپولیس در این فصل از رقابت های لیگ برتر بود. با این حال می توانستیم سه امتیاز از نفت بگیریم که موفق به این کار نشدیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی پس از تساوی بدون گل عصر امروز جمعه تیمش برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: فکر می کنم ما در نیمه اول بدترین بازی این فصل را انجام دادیم و به هیچ عنوان خوب نبودیم. با این حال در روزی که خوب نبودیم نفت یک موقعیت هم نداشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: در نیمه دوم بهتر شدیم و اواخر نیمه دوم موقعیت هایی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. با اینکه بد بودیم اما می توانستیم به پیروزی برسیم. با این حال خسته نباشید می گویم به بازیکنانم و تشکر می کنم از تماشاگران که آمدند و تیم ما را تشویق کردند.

وی در مورد پرسش خبرنگاری مبنی بر عصبانی بودن رضا حقیقی نیز گفت: این نظر شماست که حقیقی عصبانی بود. او در نیمه اول خوب نبود و زیاد با توپ کار می کرد. اگر رضا ضربه زدن به توپ را کم کند می تواند جزو سه بازیکن برتر فوتبال ایران باشد.

علی دایی تاکید کرد: ما در نیمه اول اصلا خوب بازی نکردیم و به هیچ عنوان از بازی بازیکنانم راضی نیستم. نفت که از نظر گل زده جزو بهترین هاست یک موقعیت هم گیر نیاورد و نیلسون هم یک شیرجه نرفت. ما 45 دقیقه فوتبال بازی کردیم که باید 90 دقیقه بازی کنیم. در نیمه اول فوتبالی در شان پرسپولیس بازی نکردیم.

سرمربی سرخپوشان در مورد مصدومیت بازیکن این تیم نیز گفت: کفشگری دستش شکست و ما یکی از بازیکنانی که خیلی زحمت کشید را از دست دادیم. امیدوارم بتوانیم یک بازیکن را جانشین ایشان کنیم. ما در این دیدار چند بازیکن خوب خودمان را در اختیار نداشتیم و امیدوارم بتوانیم در دیدارهای آینده بهتر کار کنیم.

کد خبر 2206897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha