۱۳ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۲۶

هومن افاضلی در گفتگو با مهر:

به خاطر تیم امید از خودم گذشتم/ نیاز به آرامش و حمایت داریم

به خاطر تیم امید از خودم گذشتم/ نیاز به آرامش و حمایت داریم

سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال ایران با اشاره به قبول مسئولیت این تیم گفت: با توجه به شرایطی که تیم بعد از استعفای آقای منصوریان داشت و بازیکنان اصلی هم در اختیار تیم نبودند، به خاطر حفظ این تیم و سهمیه حضور در مقدماتی المپیک از خودم گذشتم و مسئولیت تیم را پذیرفتم.

هومن افاضلی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: تیمی که نزدیک به 20 ماه با یک سرمربی کار کرده بود و بازیکنان اصلی اش را در اختیار داشت به ناگاه با تغییراتی مواجه شد که کار را سخت تر از گذشته کرد. در این شرایط ممکن بود هر مربی این مسئولیت را نپذیرد و به خاطر شرایطی که به وجود آمده است نگران کارنامه اش بود، اما بنده به خاطر اینکه این تیم حفظ شود و بتواند در مقدماتی المپیک هم حضور داشته باشد پذیرفتم تا هدایت این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا را برعهده داشته باشم.

وی با بیان اینکه شرایط حضور در مسابقات قهرمانی آسیا سخت و دشوار است خاطرنشان کرد: حتی اگر تیم ایران با ترکیب اصلی و کادر قبلی به مسابقات قهرمانی آسیا می رفت بازهم مشخص نبود بتواند از گروهش صعود کند. حالا که شرایط کاملا فرق کرده و نه کادر قبلی حضور دارد و نه بازیکنان اصلی. با این حال ما برای آبروداری و دفاع از اعتبار فوتبال ایران به این مسابقات می رویم و تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

افاضلی با بیان اینکه از همه مسئولان و رسانه ها درخواست حمایت دارد، گفت: واقعیت این است که ما برای تمرین و آماده سازی تیم زمانی در اختیار نداریم و تنها به آرامش و حمایت اهالی فوتبال نیاز داریم تا بتوانیم در این مسابقات نتایج خوبی بگیریم. در واقع ما بدون اینکه کار خاصی انجام داده باشیم به این مسابقات می رویم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که بتوانیم به موفقیت برسیم.

وی تاکید کرد: در این راه آرامش و بدون حاشیه بودن تیم مهم‎ترین فاکتور برای موفقیت است که امیدوارم همه اهالی فوتبال و خصوصا رسانه ها به ما کمک کنند تا بتوانیم این تیم را با بهترین شرایط ممکن به مسابقات قهرمانی آسیا ببریم و نتیجه بگیریم.

کد خبر 2206705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha