۱۴ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۳۸

سجادی مطرح کرد:

خادم به کارش آشناست/ حمایت از کشتی لازم است

خادم به کارش آشناست/ حمایت از کشتی لازم است

معاون وزیر ورزش و جوانان با حمایت از رئیس جدید فدراسیون کشتی گفت: خوشبختانه رسول خادم یکی از قهرمانان برجسته ایران است و به کارش آشنایی کامل دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرالله سجادی پس از پایان مجمع فدراسیون کشتی و انتخاب رسول خادم به عنوان رئیس این فدراسیون، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فدراسیون کشتی در دو، سه سال گذشته با مشکلاتی مواجه بود که به همین دلیل کمک تمام جامعه این ورزش به رسول خادم لازم است. خوشبختانه خادم هم یکی از قهرمانان برجسته ایران است و به کارش آشنایی کامل دارد.

وی با اعلام حمایت وزارت ورزش از کشتی، تاکید کرد: کشتی ورزش اول ایران است و ما هم در وزارت ورزش و جوانان این نگاه حمایتی را نسبت به این رشته داریم.

معاون وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به سئوالی مبنی بر بی حاشیه برگزار شدن مجمع فدراسیون کشتی در نبود عباس جدیدی، خاطرنشان کرد: آقای جدیدی قانون را رعایت کرد. امیدوارم همه تابع قانون باشند.

سجادی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر زمان انتخابات فدراسیون تیراندازی و ابهامات پیرامون حضور مهدی هاشمی در انتخابات این فدراسیون، گفت: همه چیز طبق قانون انجام می‌شود. زمان انتخابات هم به زودی اعلام خواهد شد.

وی در خصوص شائباتی که پیرامون انتخاب بهرام شفیع به عنوان رئیس فدراسیون هاکی مطرح می‌شود، تاکید کرد: در انتخابات این فدراسیون عین قانون رعایت شد و بهرام شفیع هم مجوز لازم را گرفته بود.

معاون وزارت ورزش و جوانان در پایان درباره صحبت‌های هادی ساعی در مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو گفت: نماینده سازمان بازرسی مطالب قانونی را به هادی ساعی گفته بود و به همین دلیل ترجیح می‌دهم راجع به این مسائل چیزی نگویم.

 

کد خبر 2207286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha