۱۴ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۰۴

رحیمی:

وقف یک رسانه است/ "قلم" شیرین ترین وقف برای اصحاب رسانه

وقف یک رسانه است/ "قلم" شیرین ترین وقف برای اصحاب رسانه

اهواز - خبرگزاری مهر گفت: مدیر کل صدا و سیمای استان خوزستان گفت: وقف بهترین و موفق ترین رسانه در راستای ترویج دین مبین اسلام محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم رحیمی پیش از ظهر امروز شنبه در پنجمین همایش وقف و رسانه استان خوزستان عنوان کرد: مسئله وقف از سابقه بسیار زیادی در استان خوزستان برخوردار است به طوری که در بعضی از شهرستانها موقوفات اهالی بیشتر از سطح درآمدشان است.

وی با بیان اینکه به برکت حضور علما و اندیشمندان، مردم استان خوزستان آشنایی دیرینه ای با مسئله وقف دارند، افزود: استان خوزستان در بین اشخاص معروف حقیقی، واقفین بسیاری داشته به عنوان مثال شیخ شوشتری منزل مسکونی و کتابخانه خود را وقف کرده است.

رحیمی با تاکید بر اینکه، مسئله وقف یک مستند محض محسوب می شود، گفت: باید با استفاده از قابلیت های رسانه ای بر روی نیات واقفین و نیازهای جامعه در این بخش فعالیت بیشتری داشته باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان خوزستان افزود: باید نیازسنجی های لازم در خصوص مطالبات آینده جامعه صورت بگیرد تا متوجه شویم که مسئله وقف را به کدامین سو جهت دهیم.

رحیمی اظهار کرد: شیرین ترین نوع وقف برای اصحاب رسانه، وقف قلماشان است. در همین راستا این قشر از جامعه باید دقت داشته باشند متنی را که می نویسند در راه ائمه اطهار و به منظور رضایت خداوند باشد.

مدیرکل صدا و سیمای استان خوزستان افزود : در تدوین افق سال آینده صدا و سیما به مسئله ترویج فرهنگ وقف و گرامیداشت و معرفی واقفین استان خوزستان توجه ویژه ای شده است.

کد خبر 2207620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha