۱۵ دی ۱۳۹۲، ۱۳:۲۹

در آخرين روز هفته وقف/

همايش"همه واقف باشيم" در بجنورد برگزار شد

همايش"همه واقف باشيم" در بجنورد برگزار شد

بجنورد - خبرگزاري مهر: همزمان با آخرين روز از هفته وقف همايشي با عنوان همه واقف باشيم در محل امامزاده سيدعباس بن موسي بن جعفر(ع) بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح يكشنبه پانزدهم دي ماه و همزمان با آخرين روز از هفته وقف، همايش همه واقف باشيم با هدف تجلیل از اصحاب وقف، متولیان موقوفات، خادمان مساجد و هیئت امنای امامزادگان و بقاع متبرکه در محل شبستان حضرت فاطمه الزهرا(س) امامزاده سيدعباس بن موسي بن جعفر(ع) بجنورد، برادر گرامي امام رضا(ع) برگزار شد.

در اين مراسم حجت الاسلام ابوالقاسم يعقوبي، قائم مقام نماينده ولي فقيه در خراسان شمالي، حجت الاسلام سهرابي، مديركل اوقاف و امور خيريه استان و شماري ديگر از مسئولان خراسان شمالي و شهرستان بجنورد به همراه اصحاب وقف استان حضور داشتند.

در همايش امروز امام جمعه بجنورد و مديركل اوقاف و امور خيريه خراسان شمالي در مورد فضايل وقف و اثرات فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي آن در جامعه اسلامي صحبت كردند و در پايان آن هم از واقفان و خادمان نمونه خراسان شمالي تجليل شد.

گفتني است، ديروز( شنبه) چهاردهم دي ماه نيز همايش همه واقف باشیم با حضور اصحاب وقف و متوليان امامزاده ها و بقاع متبركه و نيز مدیرکل اوقاف و امور خيريه خراسان شمالي، امام جمعه جاجرم و مسئولین شهرستانی در محل حسینیه نایب های جاجرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته وقف امسال از دوشنبه 27 صفر( نهم دي ماه) با شعار"همه واقف باشیم" آغاز شده و تا سوم ربيع الاول( پانزدهم دي ماه) ادامه دارد.

کد خبر 2208075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha