۱۵ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۲۹

برای حضور در مسابقات غرب آسیا؛

لبنان اعلام آمادگی کرد/ جمع کامل کشورهای غرب آسیا در کیش

لبنان اعلام آمادگی کرد/ جمع کامل کشورهای غرب آسیا در کیش

لبنان به عنوان آخرین کشور آمادگی خود را برای حضور در مسابقات غرب آسیا که به میزبانی کیش برگزار خواهد شد، اعلام کرد. لبنانی‌ها با 6 ورزشکار در این دوره مسابقات شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، از مجموع سیزده کشور عضو غرب آسیا و به غیر از ایران که میزبان چهارمین دوره مسابقات غرب آسیاست، پیش از این یازده کشور آمادگی خود را برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام کرده بودند.

لبنان تنها کشوری بود که برای سفر به ایران و شرکت در مسابقات غرب آسیا اعلام آمادگی نکرده بود اما این کشور هم با اعلام آمادگی رسمی و به عنوان آخرین تیم به جمع شرکت کنندگان در مسابقات غرب آسیا پیوست.

بدین ترتیب چهارمین دوره مسابقات غرب آسیا با حضور کامل هر سیزده کشور عضو این منطقه یعنی ایران (میزبان) همراه با لبنان، عربستان، بحرین، امارات، عراق، اردن، کویت، عمان، فلسطین، قطر، سوریه و یمن برگزار خواهد شد.

چهارمین دوره مسابقات غرب آسیا طی روزهای 29 فروردین ماه تا 6 اردیبهشت ماه در هشت رشته  والیبال ساحلی، بسکتبال، تکواندو، شمشیربازی، کاراته، تنیس روی میز، اسکواش و تنیس و  در هر دو بخش مردان و زنان (به جز والیبال ساحلی که فقط به بخش مردان اختصاص دارد) برگزار خواهد شد.

کد خبر 2208074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha