۱۵ دی ۱۳۹۲، ۱۵:۱۴

علیمحمدی:

تکريم ارباب رجوع اصل مهم حقوق شهروندي است

تکريم ارباب رجوع اصل مهم حقوق شهروندي است

ایلام - خبرگزاری مهر: نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي تکريم ارباب رجوع را يکي از اصول مهم حقوق شهروندي دانست و گفت: اجراي اين طرح در نيروي انتظامي شايسته تقدير است.

به گزارش خبرنگار مهر، عمران علي محمدي ظهر یکشنبه در بازديد از اجراي طرح مکنا در کلانتري 14 شهر ايلام افزود: بحث طرح تکريم و جلب رضايت ارباب رجوع، يکي از مباحث مهمي است، که امروزه در دستگاههاي دولتي مطرح است.

وي با تأکيد بر اينکه طرح تکريم مردم و جلب رضايت ارباب رجوع، يکي از برنامه هاي تحول کشور است که به منظور ايجاد تحول در نظام اداري کشور به تصويب شوراي عالي اداري رسيده و در حال اجراست،تصريح کرد: اساسا، احترام و تکريم ارباب رجوع و به دست آوردن رضايتمندي مردم در سيستم هاي اداري نظام اسلامي ايران، از اصول اخلاقي بشمار مي رود.

وي با قدرداني از تلاش هاي نيروي انتظامي در اجراي طرح مکنا در واحد هاي پليسي گفت: يکي از دستاوردهاي اين مهم افزايش اعتماد عمومي مردم خواهد بود.

نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي تکريم ارباب رجوع را يکي از اصول مهم حقوق شهروندي خواند و اظهار داشت: بايداين موضوع در همه دستگاه‌هاي اجرايي نهادينه شود.

علي محمدي تصريح کرد: منظور از تکريم ارباب رجوع در نظام اداري اين است که مکانيسم و فرآيند انجام کار و نحوه برخورد با ارباب‌رجوع در چارچوب قانون، به‌گونه‌اي باشد که ارباب رجوع احساس رضايت‌مندي کند.

سردار علي دولتي فرمانده انتظامي استان ايلام نيز در اين بازديد با تاکيد بر اجراي دقيق قانون توسط پليس، از تجهيز کلانتري هاي شهر ايلام و برخي واحد هاي اجراي در راستاي طرح مکنا خبر داد.

وي اظهار داشت: اجراي طرح مکنا در نيروي انتظامي با هدف جلب اعتماد عمومي وکسب رضايت مندي از سال گذشته آغاز و تا تکميل آن در تمام واحد ها ادامه خواهد يافت.

 

 

کد خبر 2208320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha