۱۷ دی ۱۳۹۲، ۰:۱۴

هاشم ساعدی در گفتگو با مهر:

مطالبات استقلالی‌ها قبل از دربی پرداخت می‌شود

مطالبات استقلالی‌ها قبل از دربی پرداخت می‌شود

سخنگوی باشگاه استقلال با اشاره به عقد قرارداد با اسپانسر جدید این تیم تاکید کرد: قرار است قبل از دربی بخشی از مطالبات اعضای تیم توسط اسپانسر جدید باشگاه پرداخت شود.

هاشم ساعدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص نشست روز گذشته هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: در این جلسه تمامی اعضای هیات مدیره باشگاه حضور داشتند که فتح‌الله‌زاده گزارشی از آخرین وضعیت باشگاه و بودجه پیش‌بینی شده برای سال آینده را ارایه کرد که قرار است بحث‌های کارشناسی در جلسات بعدی برای بودجه انجام گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین در خصوص اضافه شدن بانک شهر به اسپانسرهای قبلی تیم بحث‌هایی انجام گرفت و مدیرعامل باشگاه درباره پیوستن پژمان منتظری به باشگاه ام صلال قطر نیز گزارشی را تقدیم هیات مدیره باشگاه کرد. ضمن اینکه آقای شهریاری هم گزارشی از وضعیت باشگاه مرغوبکار و شرایط خودکفایی آن ارایه کرد.

سخنگوی باشگاه استقلال به صدرنشینی این تیم در لیگ برتر فوتبال اشاره کرد و گفت: هیات مدیره باشگاه در این جلسه از اعضای کادر فنی و بازیکنان و نیز مدیرعامل باشگاه قدردانی کردند که با وجود مشکلاتی که وجود داشت تلاش زیادی به خرج دادند و تیم را به صدر جدول رده‌بندی رساندند.

ساعدی در پاسخ به این سوال که آیا به تیم بودجه تازه‌ای تزریق شده است، عنوان کرد: باشگاه در این مدت با محدودیت‌های مالی مواجه بوده و فتح‌الله‌زاده و نجف نژاد با تلاش‌هایی که داشته‌اند قرارداد با بانک شهر را نهایی کردند که قرار است قبل از دربی بخشی از مطالبات بازیکنان توسط اسپانسر جدید پرداخت شود.

وی در خصوص اینکه برای برد مقابل پرسپولیس در دربی چقدر پاداش در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: فعلا زود است در این باره صحبت کنیم و قبل از دربی این موضوع مشخص خواهد شد.

ساعدی درباره آخرین وضعیت نکونام و کاروالیو یادآور شد: روز دوشنبه جلسه ای بین نکونام و فتح‌الله‌زاده برگزار شد و قرار بر این شد که در جلسه بین قلعه‌نویی و نکونام تصمیم نهایی اتخاذ شود. ضمن اینکه قراداد کاروالیو تا پایان نیم فصل دوم منعقد شده است.

 

 

 

 

کد خبر 2209224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha