۱۶ دی ۱۳۹۲، ۱۷:۲۱

خسرو حیدری:

باید به صدرنشینی استقلال ادامه دهیم/ زوج خوبی با آندو تشکیل دادیم

باید به صدرنشینی استقلال ادامه دهیم/ زوج خوبی با آندو تشکیل دادیم

مدافع ملی پوش تیم فوتبال استقلال با تمجید از بردی که این تیم برابر راه‌آهن سورینت کسب کرده بود تاکید کرد: باید استقلال صنعتی را شکست دهیم و به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل ار سایت رسمی باشگاه استقلال، خسرو حیدری در خصوص برد این تیم مقابل راه‌آهن گفت: ما شرایط سختی برای این دیدار داشتیم. سه بازیکن بیشتر روی نیمکت تیم حضور نداشتند و همین اتفاق باعث شد تا تیم با وضعیتی دشوار به مصاف راه‌آهن برود ولی با این حال ما بازی منطقی و خوبی را از خود به معرض نمایش گذاشیم و خدا را شکر که توانستیم به برد برسیم.

وی افزود: از این به بعد باید از صدرنشینی خود دفاع کنیم و مطمئنا با این شرایط باید هوشیارتر به مصاف حریفان‌مان برویم و بیشتر از فرصت هایمان استفاده کنیم.

حیدری درباره عملکرد خود در این دیدار اظهار داشت: فکر می‌کنم خوب بازی کردم. مخصوصا اینکه من و آندو زوج خوبی را در جناح راست تشکیل دادیم و در بازی‌های بعدی هم می‌توانیم به همین شیوه در کنار هم برای استقلال موثر ظاهر شویم. البته مقابل راه‌‌آهن در پست دفاع راست به میدان رفتم و فکر می‌کنم در این پست می‌توانم برای استقلال موثرتر بازی کنم.

بازیکن استقلال در ارتباط با بازی این هفته مقابل استقلال صنعتی خوزستان خاطرنشان کرد: همه بازی‌ها برای ما سخت و حساس هستند و با توجه به حساسیت بازی‌های دور برگشت باید حواسمان را جمع کنیم تا کمتر دچاره اشتباه شویم. مطمئنا همه هدف و برنامه ما مقابل استقلال خوزستان که تیم خوبی هم است کسب پیروزی است تا به صدر نشینی خود تداوم دهیم.

وی در خصوص شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت:ما هم به اندازه بقیه تیم ها شانس قهرمانی داریم. امسال رقابت در صدر جدول بالا است و باید سعی کنیم طوری نتیجه بگیریم که در هفته آخر لیگ صدر نشین باشیم و از قهرمانی خود دفاع کنیم.

کد خبر 2209154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha