۱۶ دی ۱۳۹۲، ۱۹:۵۱

سخنگوی باشگاه استقلال خبر داد:

توضیحات فتح‌الله‌زاده در مورد نکونام و برهانی به هیات مدیره

توضیحات فتح‌الله‌زاده در مورد نکونام و برهانی به هیات مدیره

مدیرعامل باشگاه استقلال در نشست عصر امروز هیات مدیره این باشگاه گزارشی را در مورد جدایی منتظری از استقلال، پیشنهاد تیم‌های چینی و قطری به نکونام، موضوعی که در خصوص آرش برهانی پیش آمده را به اعضای حاضر در نشست ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هیات‌مدیره باشگاه استقلال عصر امروز دوشنبه در محل باشگاه برگزار شد که هاشم ساعدی در ارتباط با این نشست به سایت باشگاه استقلال گفت: بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید، علی فتح‌الله‌زاده گزارشی از وضعیت جاری و مالی و همچنین بودجه سال آینده باشگاه مطرح کردند.

وی با بیان اینکه قرار بر این شد پیش‌بینی بودجه سال آینده در جلسات بعدی هیات مدیره انجام گیرد، ادامه داد: علی فتح‌الله‌زاده در خصوص اسپانسر جدید استقلال که بانک شهر است، گزارشی را به خدمت اعضای هیات‌مدیره ارائه کرد.

سخنگوی باشگاه استقلال افزود: در ادامه گزارشی نیز از سوی مدیرعامل باشگاه در خصوص جدایی منتظری از استقلال، پیشنهاد تیم‌های چینی و قطری به نکونام، موضوعی که در خصوص آرش برهانی پیش آمده و همچنین وضعیت مصدومان استقلال به اطلاع اعضای هیات‌مدیره رساندند.

هاشم ساعدی همچنین گفت:‌ در بخش دیگری از این نشست، شهریاری هم گزارشی از وضعیت فعلی ورزشگاه مرغوبکار و برنامه‌های آینده به اعضا ارائه دادند. در پایان جلسه هم اعضای هیات‌مدیره استقلال از مدیرعامل، سرمربی، کادرفنی و بازیکنان تیم که با وجود همه سختی‌ها و مشکلات استقلال را به جایگاه اول لیگ رساندند، تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

 

کد خبر 2209240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha