۱۷ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۳۲

طبق آئین‎نامه انجام می‎شود؛

رد صلاحیت کاندیداها محرمانه اعلام می‌شود/ حق اعتراض دارند

رد صلاحیت کاندیداها محرمانه اعلام می‌شود/ حق اعتراض دارند

کمیته نظارت بر انتخابات کمیته ملی المپیک موظف است کاندیداهای تائید نشده برای حضور در این تنتخابات را به صورت محرمانه از موضوع مطلع کند تا آنها ظرف مدت زمان حداکثر 24 ساعت برای اعتراض اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهلت 72 ساعته‌ای که کمیته نظارت بر انتخابات کمیته ملی المپیک جهت بررسی وضعیت و صلاحیت کاندیداها داشت، امروز به پایان می‌رسد. طبق صحبت‌های مطرح شده نظر این کمیته در رابطه با بررسی‌های صورت گرفته در اختیار هیات اجرایی قرار خواهد گرفت.

البته طبق آئین‌نامه اجرایی کمیته ملی المپیک و طبق آنچه در بند 9 - ب بخش اول (شرح وظایف کمیته نظارت بر انتخابات) آمده، این کمیته موظف است تا رد صلاحیت کاندیداهای تائید نشده را با ذکر دلیل به و به صورت محرمانه به شخص کاندیدا اطلاع دهد.

همچنین کاندیداهایی که صلاحیت آنها تائید نشده می‌توانند حداکثر تا 24 ساعت پس از زمان ابلاغ کتبی نسبت به اعتراض و ارائه آن به دبیرخانه کمیته اقدام کنند. ضمن اینکه این کمیته هم باید طبق بند 10 - ب بخش اول آئین‌نامه بررسی اولیه اعتراض داوطلبین رد صلاحیت شده جهت طرح و رسیدگی در هیئت اجرایی و پاسخگویی به موارد مورد اعتراض را بر عهده دارد.

این در حالی است که اعلام شده برخی کاندیداها برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک رد صلاحیت شده‎اند.

 

کد خبر 2209447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha