۱۷ دی ۱۳۹۲، ۱۴:۳۱

نمی‌ارزید به خاطر صفحات تقلبی به فیسبوک بروم

نمی‌ارزید به خاطر صفحات تقلبی به فیسبوک بروم

فریبا نادری که چند صفحه تقلبی به نام او در فیسبوک ایجاد شده، تأکید کرد علاقه نداشته برای اثبات تقلبی بودن آن صفحات صفحه‌ای در فیسبوک ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، شب گذشته دوشنبه 16 دی،‌ برنامه "کافه سوال" با اجرای مژده لواسانی با حضور فریبا نادری بازیگر از شبکه دو سیما پخش شد.

نادری در ابتدای این برنامه تلویزیونی که در فصل دوم خود به بررسی زوایای پیدا و پنهان شبکه‌های اجتماعی می‌پردازد، گفت: آنقدر درگیر دنیای حقیقی ام که زیاد وقت نمی‌کنم به دنیای مجازی بپردازم. البته در برخی از شبکه‌های اجتماعی صفحاتی به نام من ایجاد شده که هیچ کدام متعلق به من نیست. فکر می‌کنم به دردسرش نمی‌ارزد که بروم یک صفحه ایجاد کنم و زمان بگذارم تا بگویم آن چند صفحه تقلبی است و این صفحه اصلی من است! به همین دلیل به آن شبکه اجتماعی خاص (فیسبوک) ورود نکرده‌ام و فعالیتی در آن ندارم.

وی ادامه داد: اخیراً در یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی ورود پیدا کرده‌ام و بیشتر به اطلاع رسانی کارهایم می‌پردازم. متاسفانه یا خوشبختانه این شبکه‌های اجتماعی برای بعضی از دوستان جذابیت زیادی دارد و به این شبکه‌های اجتماعی خیلی شخصی نگاه می‌کنند. مثلاً عکس یادگاری می‌گذارند یا وقتی با کسی قهر می‌کنند می‌آیند و در صفحه خود می‌نویسند تو رفتی و حالا حال من خوب است! خب به بقیه چه مربوط که حال تو خوب است یا بد؟!

نادری یادآور شد: آخرین متنی که در این شبکه اجتماعی گذاشتم درباره درگذشت همسر بنیامین بود. من آقای بهادری را نمی‌شناختم اما از این اتفاق ناراحت بودم و حسم را با دیگران به اشتراک گذاشتم.

بازیگر "چک برگشتی" ادامه داد: برای قشری که دیده می‌شوند و ویترین دارند قدری دردناک است که همه می‌آیند و می‌خواهند از ریزترین مسائل زندگی آنها اطلاع پیدا کنند.

وی در بخش دیگری از "کافه سوال" در گفتگو با لواسانی اظهار کرد: فکر می‌کنم اگر به زیرساخت‌ها توجه شود استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌تواند مفید باشد. وقتی قشر زیادی از ما استفاده درستی از شبکه‌های اجتماعی داریم، چرا باید به دلیل استفاده نادرست عده معدودی آن شبکه اجتماعی قطع شود؟

"کافه سوال" برنامه گفتگو محور تلویزیون است که شنبه، یک شنبه و دوشنبه هر هفته از ساعت 21 و به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

کد خبر 2209773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha